Gå til innhold

Uflinkhetstråden


02-snapper

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Igår spiste jeg 140 gram yoghurtnøtter bare fordi jeg kjedet meg, og fikk sjokk da jeg innså at det skal SÅ LITE til for at det skal være 800 kalorier. Faen ta yoghurtnøtter :(

Og idag har jeg 1500 kroner på klær, hvilket betyr at jeg har 350 kroner igjen på konto fram til 15. mars (hurra!!!). Også har jeg kun spist en banan idag, så det bør jeg kanskje gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får besøk som skal bo her hele helgen i morgen, og har hatt hele uken til å shine opp kåken. Nå er klokken 22:47 og jeg har akkurat kastet bort en time på internett.

Helvete.

Ble det rent eller kasta du alt under senga? Personlig pleier jeg å akkurat rekke å sette moppeskaftet bak boddøra når det ringer på.

Igår spiste jeg 140 gram yoghurtnøtter bare fordi jeg kjedet meg, og fikk sjokk da jeg innså at det skal SÅ LITE til for at det skal være 800 kalorier. Faen ta yoghurtnøtter :(

Og idag har jeg 1500 kroner på klær, hvilket betyr at jeg har 350 kroner igjen på konto fram til 15. mars (hurra!!!). Også har jeg kun spist en banan idag, så det bør jeg kanskje gjøre noe med.

Slapp av, stipendet kommer heeeelt sikkert den 13. eller 14. :D

Høres ut som atte du bør ringe sparebanken MOR etterhvert:giggle:

skulle handle småting til jobb på ikea, gikk amok med mitt eget bankkort... På den positive siden, så kjøpte jeg ting som jeg har utsatt helt siden jeg flyttet for megselv, i juni.. slikt som bestikk..

Har du spist av plastbestikk i over ett halvt år?:lol:

Har fått ett LASS med varer på jobb. To paller glass og magneter, og faenskap. Skulle pakke det opp i dag for å slippe å gjøre det i morgen. Ble stående å se på pallene i 5 minutter før jeg dro hjem. Masse å gjøre i morgen med masse kunder og mas samtidig. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du spist av plastbestikk i over ett halvt år?:lol:

Har fått ett LASS med varer på jobb. To paller glass og magneter, og faenskap. Skulle pakke det opp i dag for å slippe å gjøre det i morgen. Ble stående å se på pallene i 5 minutter før jeg dro hjem. Masse å gjøre i morgen med masse kunder og mas samtidig. Hurra.

Neei, har lånt bestikk fra jobb..:p

aah, dte minner meg på at jeg må fikse varetellinga for januar og februar.... samt bestille varer til neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, har lånt bestikk fra jobb..:p

aah, dte minner meg på at jeg må fikse varetellinga for januar og februar.... samt bestille varer til neste uke..

HAHAHA! Jeg er glad varetellinga er 1.januar og 1 juli! De to dagene i året er mitt mareritt.

1,2,4...ehh treee...faen hvor var jeg....1,2,3, *kunde* 3,4,5,6 *telefon*, hvor var jeg nååå da? Og sånn går dagan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA! Jeg er glad varetellinga er 1.januar og 1 juli! De to dagene i året er mitt mareritt.

1,2,4...ehh treee...faen hvor var jeg....1,2,3, *kunde* 3,4,5,6 *telefon*, hvor var jeg nååå da? Og sånn går dagan.

hahaha;P

Vel, siden jeg er tidenes minst efektive person, så blir slike ting gjort en stund etter at de burde bli gjort. Gjerne funnet opp.... Hvem faen var det som fant på at jeg skulle være sjef? faen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mye hvitt brød, til meg å være denne helga. Og kalaset blle starta med lunsj fra Burger King i går. Damnit.

Har vært en del utskeileser i det siste, og jeg merker jeg ikke har godt av det, særlig med tanke på oppblåsthet og annet i forbindelse med fordøyelsen.

Men nu er det stopp.

Grilla entrecote, skikkelige bratwurst og italienske pølser til middag i dag, med masse deilige grønnsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...