Gå til innhold

Er nyskjerrig på Eqology. Noen som har erfaring? :)


Nabcake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Noen som kunne tenkt seg å bestille multichi energidrink.

Multichi er en 100% naturlig urtedrikk som gir økt energi og overskudd , renselse og balanserende, styrker immunforsvaret og virker lett blodtykkelsenkende.

Gi beskjed om noen kunne tenkt seg å bestille :)

Koster 299,- Flaska varer 1 mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kunne tenkt seg å bestille multichi energidrink.

Multichi er en 100% naturlig urtedrikk som gir økt energi og overskudd , renselse og balanserende, styrker immunforsvaret og virker lett blodtykkelsenkende.

Gi beskjed om noen kunne tenkt seg å bestille :)

Koster 299,- Flaska varer 1 mnd

Du verden, nå ble jeg nesten nysgjerrig her. Blodtykkelsessenkende = blodfortynnende? Er det Marevan dere har putta oppi der? :D

I samme slengen vil jeg minne om

Forskrift om markedsføring av alternativ behandling av sykdom

http://lovdata.no/dokument/SF/forskrift/2003-12-11-1501

Når dere begynner å bable om blodtrykkssenkning/blodfortynnende effekt eller hva det nå er dere vil frem til, så begynner dere virkelig å bevege dere ut på is av tilnærmet ikke-eksisterende tykkelse hva markedsføringen deres angår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Noen som kunne tenkt seg å bestille multichi energidrink.

Multichi er en 100% naturlig urtedrikk som gir økt energi og overskudd , renselse og balanserende, styrker immunforsvaret og virker lett blodtykkelsenkende.

Gi beskjed om noen kunne tenkt seg å bestille :)

Koster 299,- Flaska varer 1 mnd

Les tråden før du dummer deg ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, men grunnet div, så har jeg gått glipp av denne utrolig underholdende tråden helt til nå *Skal skjerpe meg, lover!*

LeanMachine

MLM = en modifisert versjon av Pyramidespill for å gjøre det lovlig i land som Norge.

Forskjellen på et pyramidespill og MLM er at MLM begrenser seg, til f.eks 5-6 ledd under deg , mens et pyramidespill i teorien fortsatte i det evige. Likevel, om du rekrutterer 10 stk, og alle de rekruterrer 10 stk i seks ledd.. ennå en pyramide, bare en litt mindre en :-P

Måten ledelsen i MLM fortsetter å tjene de summene sjefene i de gamle pyramidespillene er, er jo fordi de bare tar "provisjonen/fortjenesten" fra alle leddene i produktprisen, ikke distributøren xD

Til alle dere som "vurderer" å prøve dette og sikkert har i bakhodet (iallefall om dere har vært på et rekrutteringsmøte) å bli skamrike av det.

Det er fullt mulig å tjene penger på MLM , men da må du oppfylle visse kriterier :

1. Jobbe hardt. Skal du starte med MLM, krever det utallige timer, ikke slik som det presenteres med at ; Alle vil ha det, det selger seg selv osv osv...

2. Utnytte og påtvinge alle venner og bekjente overprisede startpakker som 99% av de antakeligvis ikke har bruk for

(NB: Business startkit koster 2500,- noe du får en god del mer fornuftige produkt for)

3. Få alle dine venner og bekjente (om de ennå ønsker å være det), til å gjøre det samme med sine venner og bekjente

4. Pushe alle dine venner og bekjentes venner og bekjente til å pushe sine venner og bekjente til å pushe på sine venner og bekjente

5. Være villig til å stå uten venner og nettverk, utenom de som jobber med det samme som deg (Satt litt på spissen, men jeg har noen bekjente jeg ikke gidder å svare på FB lengre. Hver gang de skriver "hei, hvordan går det?", og jeg svarer. kommer det noe svada om at de har funnet et produkt, eller noe de Virkelig mener er MIDT I BLINKEN for meg.. pl0x....

Da vil du kanskje tjene noen kroner, siden du tross alt må handle så og så mye selv i mnd for å ennå være en "distributør". Det samme må alle de under deg. (Det regnes som oftest i "poeng".. du og alle leddene under deg må "tjene" så og så mange "poeng" i mnd for å kalles distributør, og kvalifisere til å få bonus. Dvs, du må gjerne handle for 600-1000 kr mnd for å i det hele tatt ha mulighet til å få denne "lønningen"

Pinglo , stemmer. Du gjør det bra i MLM bransjen så lenge du klarer lure tilstrekkelige mange under deg, og de og klarer lure tilstrekkelig mange *_* , utrolig bra sagt :D

rtpakke og tro at jeg kan kurere alle sykdommer ved noen vitamindrikker.

Flakkis , Aaandreaaa , eirich

Eqology minner meg litt om Nuskin, en kompis tok meg med på et møte en gang.. artig opplegg, 90% av de på møterommet jobbet for nuskin, så alle klappet, selv om de som stod der oppe bare snakka svada.

De mente de hadde funnet en pille som gjorde under for kroppen, kortere restitusjon, bedre blodsirkulasjon, var ikke måte på. Så kom det opp et par i 20 åra, først snakka mannen om hvordan denna pillen hadde kurert han for dysleksi.. og så begynte jenta og gråte. Hun hadde hatt en hard oppvekst som barn til alenemor, hvor hun nesten ikke hadde sett moren. Nå som hun hadde en datter selv, var det så fantastisk å tjene penger av seg selv, og hun kunne være hjemme med ungen sin hele tiden... tok helt av :-P

Men for all del. Liker du produktene, så kjøp de. Men ville nok tenkt meg om litt før jeg hadde brukt 2500 spenn på en startpakke ;)

Hehe, Leste akkurat infoen om EQ BioBurn xD

DVS Artisjokk, løvetann og nestle gir økt overskudd og øker utrensning? Siden de selv skriver at "antyder at Schisandra kan..." og "I et av forsøkene".. lover deg, om du tester 1000 personer, er det sikkert en person som også får økt konsentrasjon av å drikke melk -_-

Les under :

VERDT Å VITE

  • EQ Bioburn gir økt overskudd og øker utrensingen. Ta gjerne med en flaske med denne blandingen når du skal trene.

AKTIVE INGREDIENSER

Ekstrakt av artisjokk, løvetann, nesle og schisandra.

Mental funksjon

Forsøk antyder at Schisandra kan bidra til redusert tretthet og forbedret arbeidsytelse.

I et av forsøkene så man at Schisandrin (5-10 mg) bedret konsentrasjon, finmotorikk, sensitivitet og utholdenhet hos friske unge mannlige voksne frivillige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Noen som kunne tenkt seg å bestille multichi energidrink.

Multichi er en 100% naturlig urtedrikk som gir økt energi og overskudd , renselse og balanserende, styrker immunforsvaret og virker lett blodtykkelsenkende.

Gi beskjed om noen kunne tenkt seg å bestille :)

Koster 299,- Flaska varer 1 mnd

Det er faktisk HELT utrolig at folk kommer inn på side 5 og fortsatt ønsker og selge dette tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden virker å være et fint sted å lansere Tomlas Pyramide!

Legg merke til at jeg ikke lover noe jeg ikke kan holde!

Alle som vil være med på pyramiden sender meg kr 1.000,-. Når dere har gjort det kan dere gå til alle vennene deres, og spørre dem om de har lyst til å sende dere kr 1.000,-. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden, nå ble jeg nesten nysgjerrig her. Blodtykkelsessenkende = blodfortynnende? Er det Marevan dere har putta oppi der? :D

Når dere begynner å bable om blodtrykkssenkning/blodfortynnende effekt eller hva det nå er dere vil frem til, så begynner dere virkelig å bevege dere ut på is av tilnærmet ikke-eksisterende tykkelse hva markedsføringen deres angår.

Blodtrykkssenkende (antihypertensiva) og blodfortynnende legemidler er to helt forskjellige ting!

Ville bare opplyse om det, selv om det ikke har så mye å si! Effekten og den seriøse dokumentasjonen på begge deler, er nok like fraværende når det gjelder Multichi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blodtrykkssenkende (antihypertensiva) og blodfortynnende legemidler er to helt forskjellige ting!

Ville bare opplyse om det, selv om det ikke har så mye å si! Effekten og den seriøse dokumentasjonen på begge deler, er nok like fraværende når det gjelder Multichi! ;)

Nå står det jo faktisk blodtykkelsessenkende og ikke blodtrykkssenkende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodtrykkssenkende (antihypertensiva) og blodfortynnende legemidler er to helt forskjellige ting!

Ville bare opplyse om det, selv om det ikke har så mye å si! Effekten og den seriøse dokumentasjonen på begge deler, er nok like fraværende når det gjelder Multichi! ;)

Det er jeg fullstendig klar over, men tviler på at han/hun som dro frem påstanden i Multichi-innlegget er det. ;) Selve skrivemåten "blodtykkelsenkende" er så merkelig at det fort kunne vært ment som blodtrykkssenkende, det var derfor jeg la til den siste biten. Bare nok en grunn til å holde seg unna de kvakksalverne der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står det jo faktisk blodtykkelsessenkende og ikke blodtrykkssenkende :)

Beklager, da var det jeg som var litt for rask på avtrekkeren! :)

Blodtykkelsessenkende, høres ut som noen har vært litt ivrige med Google translate! :)

Uansett, så vil jeg være uhyre overrasket om tanaieevelyn kan spa opp noe som helst som kan minne om seriøs dokumentasjon på noen av påstandene sine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden gav meg dagens latter!

"du svarer ikke på spørsmålet mitt" "nei du svarer ikke mitt heller" /repeat

Jeg har ikke kjennskap til EQ, men som alle andre har man hørt om pyramide spillene.

Ser til og med at moderatorer her sier at EQ er et pyramidespill - noe tilsynene ikke mener, og strekker det så lang med å referere til lotteri paragrafen - hvorfor stenger dere da ikke tråden når folk over her reklamerer og prøver å rekruttere til dette dere mener er en pyramide og ulovlig etter norsk lov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...