Gå til innhold

Er nyskjerrig på Eqology. Noen som har erfaring? :)


Nabcake

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jester
Jeg fant selv denne tråden omkring 4. plass på google nettopp. Hvorfor skal ikke jeg få lov å skrive min mening? Jeg tok meg ikke det bryet og opprette dette kreative brukernavnet kun for å skryte av EQ. Jeg vet alt for lite om det til å gjøre det - enda. Jeg opprettet denne brukeren for å prøve å overbevise folk om at de skal ta imot et godt tilbud uansett om det er fra en internett leverandør eller en alarmselger på døren. Skader ikke å prøve :)

Eller gutta langs Akerselva...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imonert over diskusjonen her, også jeg fant tråden på Google - da jeg søkte på Eqology.

Jeg bruker aldri være her inne, glad i å trene men ikke i nærheten av å bruke tid på forum som dette timesvis som enkelte her - jeg er HELT imponert over hvor mye tid og energi mange av dere må bruke her, sikker på at dere ikke bruker EQ Multichi Energy? ;-) Tviler sterkt på at jeg kommer til å ha så mange innlegg som dere her.. om ikke kanskje bare dette ene.

Fra spøk til alvor - grunnen for at jeg søkte på google er at jeg fikk en flaske EQ Multichi Energy av en kompis for ett pr mnd siden, jeg takket for produktet, men var skeptisk. Men nå har alle rundt meg vært syke, i flere runder - hjemme, i familien, venner og på jobb - mens jeg har vært superfrisk med mye energi, og sååå blid :-D

- Jeg er generelt litt skeptisk til slike ting, spes. når det skal være SÅ UTROLIG BRA.. Jeg kan MYE om ernæring, og i gjengen har vi både en med dok.grad i ernæring og en som er farmasøyt med spes. i faktisk urter, blir det mye diskusjoner - begge disse sier at EQ Multichi Energy selvfølgelig har noe for seg, og at det virker som bra produkter. Og ja for meg funker det, veldig - selv om jeg spiser sunt og variert.

Det jeg skulle google i kveld var om jeg kunne finne ut om noen av urtene kan ha noe å si på pollenallergi? - normalt på denne tiden av året har jeg allerede fått min første kortisonsprøyte, og nå merker jeg ingenting… for nok svar i morgen fra venninnene mine, men litt utålmodig her..

Er det noen som har testet EQ Active Collagen²? Leste om det i KK og har lyst å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Hvorfor er det slik at alle som har fått en flaske gratis hos en kompis må Google det, finne denne tråden, registrere seg for å fortelle at de fikk det av en kompis og det er bra?

Det minner veldig om en form for "endowment effect" og den gode gamle "jeg sier det handler om en kompis, men handler egentlig om meg".

Dere sier dere har lest tråden, men svarer ikke på noe av kritikken, bare "lololol EQ funker for MEEEJJJ"

Hva med å forstå at produktene i seg selv er overpriset og standard hyllevare i en hver helsekostbutikk om du endrer navnet, og to, og kanskje viktigst, det handlet aldri om produktet, men å lure andre til å kunne selge det. (Som tuppervare, herbalife, plastkuker og vannfilter)

Gi dere nå, vi trenger ikke flere oppdiktede anekdoter, og vår hovedkritikk er selskapet og deres representater, og reklameringen (den ulovlige) av produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, det er sannheten…

Men en klok gammel dame lærte meg en gang: "Mot dumheten kjempe selv Gudene forgjeves" - synd du har overtatt hele tråden her…

Men jeg forsøker til dere andre her inne som har testet - Jeg setter veldig pris på om noen kan svare på spm mine?

Noen som vet? og Eirich ikke interessert i å høre hva du måtte mene, håper du respekterer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde selv en EQ selger på døra, skulle prakke på meg startpakken og alt.

Fikk en multichi og noe ræl, smakte helt ok, merka ikke en drit, skulle kurere kreft og fandens oldemor, selv hadde jeg ikke kreft eller oldemor, så var sikkert derfor jeg ikke merka noe..

Eksen kjøpte en blåbærte som var overraskende god, men ut over smaken, nothing...

Placebo at its best! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller gutta langs Akerselva...

Er redd jeg ikke forstod budskapet ditt her?

..vent! Det eneste du har gjort her inne er jo å repetere deg om det samme. Du hadde en saklig post, nå er det blitt latterli.

Dag 3: Ingen forandring etter å ha begynt på EQ-produktene. Fortsettelse følger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester
Er redd jeg ikke forstod budskapet ditt her?

..vent! Det eneste du har gjort her inne er jo å repetere deg om det samme. Du hadde en saklig post, nå er det blitt latterli.

Dag 3: Ingen forandring etter å ha begynt på EQ-produktene. Fortsettelse følger.

Saklig hadde tydeligvis ikke den ønskede virkningen så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan måler du for å oppdage denne "forandringen"?

Er vanskelig å måle slikt, men merker fort om en plutselig får diaré uten å ha gjort noen endringer i dietten uten dette nye kosttilskuddet. Eller om jeg plutselig er fantastisk våken om morgenene - kanskje jeg ikke trenger kaffien før jeg stikker på trening?

Kan kanskje stryke det siste punktet - har nok litt mer med avhengighet å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å måle slikt, men merker fort om en plutselig får diaré uten å ha gjort noen endringer i dietten uten dette nye kosttilskuddet. Eller om jeg plutselig er fantastisk våken om morgenene - kanskje jeg ikke trenger kaffien før jeg stikker på trening?

Kan kanskje stryke det siste punktet - har nok litt mer med avhengighet å gjøre...

Og hvordan kan du vite at dette ikke er tilfeldigheter som ville kommet uavhengig av produktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Og hvordan kan du vite at dette ikke er tilfeldigheter som ville kommet uavhengig av produktet?

"Jeg har følt det på min kropp" = slik er det bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvordan kan du vite at dette ikke er tilfeldigheter som ville kommet uavhengig av produktet?

At jeg plutselig hadde blitt utrolig våken om morgenene hadde ikke vært en tilfeldighet - det skal mirakler til for å klare dette.

Det er slik min oppfatning av kosttilskudd er - du kan sjelden være 100% sikker på at det er det nye kosttilskuddet som er grunnen til en reaksjon/effekt, men en regner med det og fortsetter/slutter da med produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg plutselig hadde blitt utrolig våken om morgenene hadde ikke vært en tilfeldighet - det skal mirakler til for å klare dette.

Det er slik min oppfatning av kosttilskudd er - du kan sjelden være 100% sikker på at det er det nye kosttilskuddet som er grunnen til en reaksjon/effekt, men en regner med det og fortsetter/slutter da med produktet.

Sterk tro og mirakler, du er ikke tilfeldigvis religiøs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...