Gå til innhold

Alternativ til diett.no


JarleS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

33kr mnd er ikke så mye om det blir en bedre side og dem får en app.

Hvorfor gjør vi det?

- Diett.no har vært gratis i mange år.

- Diett.no er reklamefritt og det ønsker vi å fortsette med.

- Diett.no er Norges fremste kostdagbok og vi har stor pågang av nye brukere. Dette genererer betydelige driftskostnader.

- Vi har mange planer om å utvikle oss videre og stadig komme med forbedringer. Vi trenger inntekter for å kunne finansiere det. Å utvikle en Diett.no-app står øverst på vår liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33kr mnd er ikke så mye om det blir en bedre side og dem får en app.

Hvorfor gjør vi det?

- Diett.no har vært gratis i mange år.

- Diett.no er reklamefritt og det ønsker vi å fortsette med.

- Diett.no er Norges fremste kostdagbok og vi har stor pågang av nye brukere. Dette genererer betydelige driftskostnader.

- Vi har mange planer om å utvikle oss videre og stadig komme med forbedringer. Vi trenger inntekter for å kunne finansiere det. Å utvikle en Diett.no-app står øverst på vår liste.

Show me the goods, så skal jeg vurdere å betale - spesielt hvis appen blir bra. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Show me the goods, så skal jeg vurdere å betale - spesielt hvis appen blir bra. :)

Med tanke på at jeg har brukt av fritiden min på å legge inn matvarer i databasen deres under påskuddet om at den er gratis og at det derfor blir som en wiki-greie, nekter jeg å bruke penger på å betale for mitt eget arbeid etterpå.

Mylog it is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, jeg betaler ikke penger i håp om at det kanskje muligens kommer en app kanskje, som kanskje mulignes ikke er eller kanskje er bra muligens.. tull...

Jeg trekker herved tilbake min kommentar, ettersom jeg betalte for dette i går. Fant ut at det er lite penger å betale for noe jeg synes fungerer veldig bra. Og jeg var ikke så interessert i å starte helt på scratch ettersom jeg har lagt inn temmelig mye varer og oppskrifter jeg bruker nesten daglig..

Nå er jeg bare veldig spent på denne appen de liksom har øverst på sin "to-do"-liste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...