Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

post-1333-14440826576005_thumb.jpg

tidenes søndagsfrokost!

1. skål med peanøttkesam med bjørnebær, bringebær, en klatt peanøttsmør og syltetøy + MASSE kanal og sukrin

2. hjemmelaget knekkebrød med speilegg, skinke, syltet agurk og urtesalt + agurk og paprika

3. 2/3 l kaffe og venn:thumbsup:

yummy in my tummy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[ATTACH=full]4660[/ATTACH]

tidenes søndagsfrokost!

1. skål med peanøttkesam med bjørnebær, bringebær, en klatt peanøttsmør og syltetøy + MASSE kanal og sukrin

2. hjemmelaget knekkebrød med speilegg, skinke, syltet agurk og urtesalt + agurk og paprika

3. 2/3 l kaffe og venn:thumbsup:

yummy in my tummy

Peanøttkesam?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OOOOOOG hvor får man tak i den isen og ikke minst, smaker den is? :p

Isen er drit god og smaker skummelt likt vanelig sjokoladeis! Sklir lett ned kan man si :p Vet ikke hvor mange sånne jeg har spist og må virkelig roen ned nå altså!! 109lr for 500ml :eek: Ser du at ikke jeg har svart på "hvor masse bruker du på mat i uka" -tråden?? Er en GOOD grunn til det, hehe:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isen er drit god og smaker skummelt likt vanelig sjokoladeis! Sklir lett ned kan man si :p Vet ikke hvor mange sånne jeg har spist og må virkelig roen ned nå altså!! 109lr for 500ml :eek: Ser du at ikke jeg har svart på "hvor masse bruker du på mat i uka" -tråden?? Er en GOOD grunn til det, hehe:whistling:

hvooooor bruker du penga dine når du kjøper den? :p

Me hvor kjøper du den isen?

Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag:

1354009-10-1326049952798-t200.jpg

150 g kylling

2 egg

Paprika

Agurk

Var sulten etter søndagsturen.

Dette ikke ment frekt i det hele tatt,la meg si det først!!

Men du skriver at du var sulten etter tur, som beskrivelse av et måltid jeg egentlig karakteriserer som en svært liten lunsj? Er ikke ment frekt, vær så snill å ikke misforstå! Bare at jeg alltid blir litt bekymret (pga egen sykdom tidligere) når jenter legger ut beskrivelse av det de mener er mye mat/store mengder/osv om måltid som egentlig er veldig små.. Blir bare bekymret da det virker som stadig flere har et litt forvrengt syn på hva som faktisk er vanlig/stor mengde mat? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ikke ment frekt i det hele tatt,la meg si det først!!

Men du skriver at du var sulten etter tur, som beskrivelse av et måltid jeg egentlig karakteriserer som en svært liten lunsj? Er ikke ment frekt, vær så snill å ikke misforstå! Bare at jeg alltid blir litt bekymret (pga egen sykdom tidligere) når jenter legger ut beskrivelse av det de mener er mye mat/store mengder/osv om måltid som egentlig er veldig små.. Blir bare bekymret da det virker som stadig flere har et litt forvrengt syn på hva som faktisk er vanlig/stor mengde mat? :/

Jeg tar det ikke vondt ment i det hele tatt så ikke tenk på det:)

Men er desverre sånn at magen min tåler ikke for store måltider av gangen før den slår seg vrang(grunnet sykdom)

Spiser jeg for store porsjoner ender det opp med noen timer med magesmerter av et grovt kaliber.

Men jobber med å venne magen min til større porsjoner, noe jeg har et lite steg på vei med.

Så jeg skjønner at for andre virker det rart, men for meg så er det et steg videre.

Men som sagt tar det ikke vondt ment, koslig og se at noen bryr seg :)

( ps kommer en porsjon med mat til før leggetid ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du tolket det rett fra meg slik det var ment :) En vet jo aldri hvordan folk reagerer, og jeg vet av erfaring at en skal være litt forsiktig med å kommentere slikt med andre. Liker selv ikke at folk gjør det med meg! Men føler vi er en liten gjeng her inne, et lite samfunn :) og da er det ogå viktig å bry seg og passe på hverandre og :) Jeg setter i alle fall pris på når andre gjør det med meg!

Forstår hva du mener, porsjoner er tilpasset hver enkelt pg vi er alle individuelle her! Selv sliter jeg med mange små måltid, da det trigger hunger i meg og vekker tilbake tidligere sykdom med å ikke spise og aldri spise nok. Så selv spiser jeg sjeldent, men mye større porsjoner igjen. Mest for å lære meg ordentlig til å takle å kjenne på følelsen av å være mett og være komfortabel med den :) godt å høre du har kvelds igjen også, selv sitter jeg og gleder meg til min! Kokt ris som så stekes, for å deretter blandes med vaniljeproteinpulver, vanilla cream stevia og litt sukrin - søtmoms!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...