Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja er veldig billig fisk, og jeg synes det er mer smak i den enn i torsken! Ikke steke for mye + sammen med fenalår/bacon = luksusmat!

:)

Forstår virkelig ikke de som sier de ikke spiser sunt fordi "sunn mat er kjedelig og ikke godt". Denne tråden er jo bare et av maaange eksempler på god, sunn og smakfull mat! Smaker bedre med dette enn en kjip grandis liksom.. Og tar mye kortere tid og!

Sunn mat og god form er aaaaldri kjedelig :D Æsj grændis.. da er det krise.. eller bakfylla :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei! Smaker mye mer mango, men bedre enn det igjen. Søt og god =)

Skeptisk. Tror jeg må vente til jeg treffer en søt jente som serverer til meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter 2 timers gåtur var det på tide med litt mat: skyr x 2, sjokolade, en aprikos, en litchi og "pommes frites" av sellerirot med ketchup. Hehe, jeg føler alltid at jeg spise så mye, men sannheten er vel at jeg spiser mye forskjellig på en gang. Dessuten så hadde jeg pauser i mellom tillagningen av sellerirot "pommes frites" og det andre :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...