Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Åh, digg å høre om noen andre som digger den frukten og! Jeg elsker sharonfrukt, men hver gang jeg forsøker snakke om hvor god den er bor jeg bare møtt med spørsmåltegn :p

Haha, er ikke lenge siden jeg smakte det for første gang faktisk, hadde aldri lagt merke til den eller hørt om den før. Men det er jo kjempegodt! Ny favoritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

200gr karbonadedeig med hvitløk, chili, cajennepepper og litt dijonsennep i deigen stekt som to "rollerburger" + salat, stekt løk, tomat og sylteagurk (ja jeg er en av de få som liker det :p ) + sweet chili saus + to speltlumper. Hærlig :D sunn fastfood!

Dropp løken, så er jeg helt med på den der!hehe Hørtes bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

100g havregryn til grøt - var gæern og bytte ut risen i dag, samt kesamen

30g kasein + 200g bringebær til fluff

post-154-14440826387097_thumb.jpg

omnomnom!

jaaa jeg spiser rett av kjelen, mindre oppvask - og dette var 1/3 av fluffen, men det hadde ikke blitt noe pent på bildet om jeg skulle ta alt

..men riskrem er bedre

post-154-14440826386637_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100g havregryn til grøt - var gæern og bytte ut risen i dag, samt kesamen

30g kasein + 200g bringebær til fluff

[ATTACH]4352[/ATTACH][ATTACH]4353[/ATTACH]

omnomnom!

jaaa jeg spiser rett av kjelen, mindre oppvask - og dette var 1/3 av fluffen, men det hadde ikke blitt noe pent på bildet om jeg skulle ta alt

..men riskrem er bedre

hvordan lager du Bringebær fluff? Samme måte som "vanlig fluff", men adder bringe b?:D

Så hvertfall tasty ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inspirert avet tidligere innlegg, side 31, stekte jeg idag Pengasius-filet og surret det med fenalår. Utrolig godt! I tillegg har den fisken utrolig bra næringsinnhold, kun proteiner, null karbs og 0,7 gr fett. Det kan vi like! Puss bedre smak enn torsken :p

Har sånn fisk liggende i frysen... da er det bare ut og fikse fenalår :D Eller bacon.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sånn fisk liggende i frysen... da er det bare ut og fikse fenalår :D Eller bacon.. :D

Ja er veldig billig fisk, og jeg synes det er mer smak i den enn i torsken! Ikke steke for mye + sammen med fenalår/bacon = luksusmat!

:)

Forstår virkelig ikke de som sier de ikke spiser sunt fordi "sunn mat er kjedelig og ikke godt". Denne tråden er jo bare et av maaange eksempler på god, sunn og smakfull mat! Smaker bedre med dette enn en kjip grandis liksom.. Og tar mye kortere tid og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...