Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Well done. Ser killer ut. Har forsøkt meg på det en gang sjølv, men var ikkje heilt kompis med filodeiga og hadde planer om å dampe de, men glemte å ha de på stekepapir, så bunnen løsna når da eg skulle ta de ut. Fail, men velsmakende fail.

Takk! :) ..og da er det bare å prøve igjen vettu. U can do it! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehehe BANAN!

første bananen på nærmere 1,5 år!

PROUD MOMENT!

(særlig kult var det å prøve å være så diskre som mulig på busstoppet når jeg skulle ta bilde. blits og laser-lydeffekt på kamera er ikke sjakktrekk...)

Du er søtere enn bananen ;) :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Banana moment!

Åh, jeg husker fortsatt første gangen, etter syv år, at jeg drakk sjokolademelk :wub:

EDIT: Glemte jo helt det jeg egentlig skulle skrive :p Siste måltid var en sjokoladeskyr og en bolle med mikrobølgifiserte grønnsaker, dvs. løk og tomat (som egentlig er en frukt)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrift?? jeg har is cravings! :D :D

Oppskriften er ganske enkel

- 300 gram skyr naturell (en boks)

- en til to poser confecta 72% eller evt. kakaopulver

- søtning (jeg foretrekker natreen og sukrinmelis)

- litt melk eller vann

Bland skyr naturell, "sjokoladepulver", søtning og melk/vann sammen. Smak deg frem med mengden sjokoladepulver og søtning til du finner en blanding du liker. Sett det hele i fryseren i 5 min, rør om, og sett tilbake. Gjenta hvert 5 min helt til konsistensen blir så "isete" som du ønsker ;)

Som du ser følger jeg ikke noen oppskrift, noe jeg i grunn skjeldent gjør. Men det er ikke akkurat spesielt vanskelig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...