Gå til innhold

Siste måltid - tråden!


Sweat

Anbefalte innlegg

Hjemmelaget lasagne. Alt er laget fra bunnen, og de ekstra kaloriene jeg får i meg er jeg sikker på at jeg forbrant på de tre timene det tar å lage den ;)

[ATTACH=full]5203[/ATTACH]

Oppskriften takk, ellers så fortsetter jeg å tro at ingen lager bedre lasaagne enn meg:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppskriften takk, ellers så fortsetter jeg å tro at ingen lager bedre lasaagne enn meg:D

På den størrelsen jeg lager, eller per 400g med kardonadedeig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På den størrelsen jeg lager, eller per 400g med kardonadedeig?

nei, hva er ingrediensene, hvordan lager du den? er det noen som virkelig trenger å legge på seg, både protein og karbohydrater, :whistling: ring meg, handling foran ord osv:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyyysj!! Sukret kakaodessert.. Vi må holde oss PK her..

Sårri, klarte ikke holde meg..:rolleyes:

Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva "PK" står for, men denne tråden handler om det siste man spiste - trenger ikke nødvendigvis være sunt. Jeg maula litt brød med smør og sukrin nettopp - ikke nevneverdig sunt, men veldig godt. Nå står en bolle med grønnsaker på verandaen til avkjøling, og skal spise den hvert øyeblikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må innrømme at jeg ikke vet hva "PK" står for, men denne tråden handler om det siste man spiste - trenger ikke nødvendigvis være sunt. Jeg maula litt brød med smør og sukrin nettopp - ikke nevneverdig sunt, men veldig godt. Nå står en bolle med grønnsaker på verandaen til avkjøling, og skal spise den hvert øyeblikk ;)

Politisk korrekt!

Overtrøttt og oppgitt over spellemannssprøytet..:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å lage mat til andre!

For en gangs skyld kan jeg med hånden på hjertet si at det er viktig for meg å hjelpe andre til å ha det bedre og trives godt. Lag gjerne mat til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg skulle lage lasagne til deg...:unsure:

Jeg har smakt andre lasagner. Etter jeg fant min oppskrift og gjorde noen endringer på det smaker ikke andre godt lenger...:) Men du kan få lage roast beef til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...