Gå til innhold

Beste sted å logge treningen sin.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har de siste månedene hatt lite styr på treningen min og gjort stort sett som jeg har følt for. Bare lurer på hva som er det beste stedet å logge treningsøktene og om dere har noe å anbefale når det kommer til treningsprogram for eksplosivitet og styrke..

På forhånd,takk:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/15864-beste-sted-%C3%A5-logge-treningen-sin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv liker jeg å bruke Fitocracy, i mine øyne et genialt nettsted for trening og fremgang. Eksplosivitet får man gjort måte med om man har tilgang på olympiske løft , for styrke er starting strength ganske uovertruffen, det er skrevet en del artikler om det programmet på fitnessbloggen, så et raskt søk burde gi deg nok å lese på:)

Annonse

Jeg var på Fitocracy før, men byttet nylig til TrainingBlog - Social trainingblog. Det er enormt mye bedre enn Fito mtp. styrketrening, og er spesielt rettet mot styrkeløft, vektløfting og strongman. Eminente statistikkfunksjoner, og det er enkelt å følge med på din egen og andres progresjon :)

Jøss her var det mye avansert ! Har en fin liten linjebok fra Nille jeg :) Rød tusj for økninger, og blå for nedgang(etter ferie eller sykdom)

prøvde å gå inn på fitocracy greia, men herregud hva er det der forno? ble jo attakert av mail hver dag!

:cautious::meh:

Liker nille boka mi jeg :)

Jeg har heller aldri loggført min trening, men tenkte å begynne med det nå som et nytt grep for å bedre formen. Etter å ha sett litt rundt fant jeg også Fitocrazy, og jeg er i ferd med å bli helt hekta! Det er en mer sosial form for logging med poengsystem der du går opp i level etter innsats. Med egne grupper, som Fitnessbloggen sin (u)offesielle, blir det også morsomt å konkurrere med andre og få tilbakemelding, osv.

Om du liker morsomme apper og finner motivasjon i slikt, så anbefaler jeg absolutt Fitocrazy.

• 3 uker senere...

Jeg har alltid med meg et ferdig oppsett med øvelser og tabell og greier når jeg er på trening, og så logger jeg treningene mine her på FB etterpå. Når jeg er ferdig med et program, legger jeg det inn i en egen treningsmappe hvor det er lett å gå tilbake å se progresjonen og hva jeg har gjort ;) Enkelt og greit.

Annonse

Vil tipse om jefit.com, har app både til iPhone og android. Og om du har ett noenlunde standard program du følger så kan du legge det inn i appen, neste gang du trener så velger du hvilken dag i programmet du er på, og den vil vite hvilke øvelser og rekkefølge, og be deg taste inn reps,serier og vekt. Fant fort ut at jeg ikke gadd dra rundt på bok og penn, telefonen har jeg med uansett pga musikken.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...