Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Jeg likte de gamle antishake- tigthsene som de har sluttet å selge :(

De nye er alt for høy i livet, etter min smak.. Better bodies tigthsen har jeg også, elsker den, foruten om at jeg får camel-toe i den:whistle:

X2U = loooooove!!!! Sitter bra, og er god å ha på. Men man må bestille en str større enn normalt pga den blir fort gjennomsiktig i rævva.. Den ellers (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Fleire som har tips til tightser som er garantert ikkje gjennomsiktige i bøy og mark? Har berre sett med egne øyer at X2U elite tighsen er trygg, men den går det ca 14 av på dusinet så det hadde vore greit med andre alternativer :)

(har jo nokon tightser frå før, men det er meire at eg har prøvd å sjekke og egentleg bestemt meg for at dei ikje er gjennomsiktige..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd tightsene fra Kine Brasil og kan si noe om hvordan de er i stoffet? Står bare at de er 11 % elastan på hjemmesidene..

En av de bedre buksene jeg har :) Sammenlignet med Nike, den nye fra 2xU, Rohnisch ihvertfall. Bredt strikk i livet, bra stretch og ikke gjennonsiktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de bedre buksene jeg har :) Sammenlignet med Nike, den nye fra 2xU, Rohnisch ihvertfall. Bredt strikk i livet, bra stretch og ikke gjennonsiktig.

Sweet, takk for svar! Har du mulighet for å sjekke merkelappen for hva slags stoff det er? Får ikke svar fra kundeservice, og jeg er litt kresen på sånt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tightsene fra mxdc tåler en støyt, og blir heller ikke gjennomsiktige. Eneste jeg har å utsette på dem er kanskje at merkene slites bittelitt i vask (synes ikke med mindre du ser etter det på min), men det har forsåvidt lite å si for funksjonen. Dette er kanskje ikke de mest fancy tightsene på markedet, men med tanke på at prisen ikke er så avskrekkende heller, synes jeg de holder mål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

2xu tightsene er kjempedeilige! Men synes de er litt overprisa.. Ellers synes jeg ikke HM sin nyeste er så verst :p Har en fra Puma (billigste de har) og den liker jeg ikke i det heletatt! Ellers veldig glad i Asics sin vintertights :)

Men er det noen som har erfaring med Drop of Mindfulness? http://www.sportamore.no/produkt/55499-drop-of-mindfulness-bow-w-flerfargadlila synes den var ganske stilig, er lei av plain-svart!

Og, Newline? Noen erfaringer med tightsene dems? Tenker på denne: http://www.sportamore.no/produkt/47057-newline-w-compression-tights-w-svart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nå til jul en nordic star tights (run4u modell 2). Er det noen som har testet denne ut?

Sto på xlife at den ikke egnet seg til hard styrketrening og øvelser hvor vektstangen skraper mot stoffet.. Skal bruke den til hard styrketrening så hvis den blir ødelagt av det veldig fort så får jeg heller byttet den. At vektstangen skraper mot stoffet er ikke et problem, klarer mark uten å måtte ødelegge leggene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis tightsen er veldig skjør, eller eventuelt stangen du trener med er ganske grov, kan du fort også få merker på lårene etter serrateringene på stangen. Det er jo ikke i utgangspunktet en fordel å ha stangen langt unna kroppen i mark i alle fall.

Jeg tenkte egentlig ikke over at stangen er nær lårene i topp posisjon. Men det er vel eneste gang også. Jeg har lært meg å ha stangen nær kroppen uten at jeg skal ødelegge leggene mine med grusomme blåmerker.

Tightsen er veldig kroppsnær og stretchy. Virker bedre i materialet enn f.eks nike filament tightser. Er veldig glatt. Kan hende den rett og slett blir nuppete av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig, veldig vanskelig å si uten å se tightsen. Jeg trener jo mye i styrkeløftklubben med grove stenger og det skal en del til (en anti-shaketights fikk riktignok merker på etter første gangs bruk, men overlevde). Noen nupper litt. Er jo litt dumt om de ødelegges på første forsøk, men kanskje bruke den på dager der man ikke har markløft og annet som sliter på stoffet om den er veldig fin? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt mulig, veldig vanskelig å si uten å se tightsen. Jeg trener jo mye i styrkeløftklubben med grove stenger og det skal en del til (en anti-shaketights fikk riktignok merker på etter første gangs bruk, men overlevde). Noen nupper litt. Er jo litt dumt om de ødelegges på første forsøk, men kanskje bruke den på dager der man ikke har markløft og annet som sliter på stoffet om den er veldig fin? :)

Sant sant! Litt kjedelig å ødelegge den på første forsøk.

Den ser slik ut i materialet:

post-7823-14440964548696_thumb.jpg

Veldig skinnende (nesten silkeaktig). Så jeg er så usikker på om jeg vil beholde den eller ikke.

Kan absolutt brukes til annet enn bein dagene mine. Men tanken bak ønsket av tightsen var faktisk til bruk på beindager. Blir som regel shorts på overkropps/løpedager.... Får se det litt an!

Ikke lett å finne tights som passer til styrketrening. Mye er gjennomsiktig eller sitter forbanna dårlig på kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte en Nike thermal løpetights( skal brukes til styrke) nettopp, str M. Brukte den i dag. Ett spørsmål: hvor stram synes dere tightsen skal være i livet? Hater å løfte den opp flere ganger gjennom økten. Denne tightsen var fin passform på leggene, ok på lår, litt stor i livet. Men føler at str S er for lite( har ikke prøvd da, men).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte en Nike thermal løpetights( skal brukes til styrke) nettopp, str M. Brukte den i dag. Ett spørsmål: hvor stram synes dere tightsen skal være i livet? Hater å løfte den opp flere ganger gjennom økten. Denne tightsen var fin passform på leggene, ok på lår, litt stor i livet. Men føler at str S er for lite( har ikke prøvd da, men).

For min del er det viktig at de sitter i livet. Men de fleste har snøring så man kan justere selv, det hjelper jo en del.

Det går an å prøve small da. Du merker fort om en Nike nights er for liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike Legend er en av de beste tightsene jeg har brukt til nå. Den oppfyller kravene mine med tanke på at den ikke er gjennomsiktig, passe høy i livet og tåler en trøkk. Den er kjempegod å ha på og det finnes ikke noe behov for å rette på den når man har den på, hvilket er veldig behagelig. Det negative må være at den blir litt løs i livet etterhvert, men med tanke på at jeg vasker den relativt ofte på grunn av knebindene så er jeg fornøyd likevel.

Ellers synes jeg reebooks crossfit-tightser er knallgode fordi de også oppfyller det jeg nevnte overfor.

Synes derimot röhnisch er søppel. Alt for høye i livet (brett dem ned og fettet tyter), gjennomsiktige og glatte. Overhypet av bloggerne. Ikke noe komfortabelt med tanke på styrkeløft (benking hver dag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...