Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men blir ikke den fort fryktelig varm å trene med inne?? Har en vintertights fra asics, og det går ikke ann å trene med den inne, funker heller ikke å løpe med den hvis det er plussgrader(tilogmed rundt 0 grader synes jeg den er varm!!).

Nei, den blir ikke det synes jeg. Du vet at 2XU sin australske definisjon på "thermo" blir som et plagg som fint kan brukes på en gjennomsnittlig norsk sommerdag...dvs i 16-20 pluss. Under 25 pluss i australia og de mener du bør kle deg i arktiske plagg

Neida, den er temmelig tynn og ikke veldig egnet til vinterbruk, men har et ultratynt fleecelag innerst. Faktisk itrolig behagelig å trene på senter som ikke holder 25 pluss innendørs. Jeg er ikke en frossen person heller.

Gore sine vinter og thermo tights om du kjenner til merket er skikkelige tykke varme plagg. Så ordet thermo kan nok bety forskjellig fra leverandør til leverandør ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som mener det er homofilt med gutter i tights, trodde man hadde kommet seg gjennom den perioden. Er jo så digg å trene i at man blåser i hva folk mener. For tråden sin skyld har jeg 3 stk fra 2XU(1/2, 2/3 og hel) og 2 fra Reebok. Ene billige fra reebok har mistet kompresjonen sin. Andre er grei. Liker vel 2XU sin best, og neste blir nok å prøve Skins.

Må ikke tro på alt du hører ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en tights fra Kine Brasil, har vært veldig fornøyd med tightsen for jeg har gått i troen om at de ikke er gjennomsiktige. Jeg bøyde meg ned for å hente noe blandt klassevenninnene mine, og jaggu var den SYKT gjennomsiktig.... Syntes det er dødskjipt, for tightsen i seg selv er super god å ha på! Så ikke gjør som meg å stol blindt på hva som står i produkthenvisninger, få noen til å sjekke om den er gjennomsiktig i bunnposisjon! :p

Måtte dobbeltsjekke med dyp knebøyposisjon foran typa, nei min er ikke gjennomsiktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 fra 2xu, hvor den ene er thermo. Jeg synes den er god å gå med ute når det er litt kjølig, men funker like fint inne i varmen :) Ikke er den gjennomsiktig heller. I det siste har jeg blitt reebok-frelst! Kjøpte denne i rød, og den er ikke gjennomsiktig. Etter hva jeg har sett der hvor jeg trener virker det ikke som den samme typen i helsvart er gjennomsiktig heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 2 fra 2xu, hvor den ene er thermo. Jeg synes den er god å gå med ute når det er litt kjølig, men funker like fint inne i varmen :) Ikke er den gjennomsiktig heller. I det siste har jeg blitt reebok-frelst! Kjøpte denne i rød, og den er ikke gjennomsiktig. Etter hva jeg har sett der hvor jeg trener virker det ikke som den samme typen i helsvart er gjennomsiktig heller :)

Med 2XU vil du jo alltid ha 2 ganger deg selv, no matter what...o_O hahaha, den va dyp hva? (ler av min elendige humor her jeg sitter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Better bodies sine tights, uten tvil - greit nok at camo-tightsene deres ikke er fine (sorry), men fyfaen så godt de sitter! Prøvde mine i xs i dag - sitter helt perfekt, stramme uten at fettet tyter over kanten på toppen, lavt liv uten snøring men de faller ikke i bøy-bevegelser. Perfekte, kort og godt.

[ATTACH]128955[/ATTACH]

post-26763-1444096655744_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig gitt opp tights (enten altformye muffintopp(/2xu) eller manglende knyting... eller tightsen sklir ned. Tights hater meg.). Noen som har noen erfaringskommentarer om Kine Brasil?

Om du ser litt lenger opp har jeg skrevet om Kine Brasil sine tightser, jeg har vært uheldig og min var veldig gjennomsiktig (var rosa, hvit & svart) og sendte klage til dem da det ikke holdte kravet til produkthenvisningen. Så nå venter jeg på samme modellen bare i rød istedet for rosa å håper på det beste! :) tightsene i seg selv er kjempe comfy! Er veldig glad i mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ser litt lenger opp har jeg skrevet om Kine Brasil sine tightser, jeg har vært uheldig og min var veldig gjennomsiktig (var rosa, hvit & svart) og sendte klage til dem da det ikke holdte kravet til produkthenvisningen. Så nå venter jeg på samme modellen bare i rød istedet for rosa å håper på det beste! :) tightsene i seg selv er kjempe comfy! Er veldig glad i mine! :)

Ah, innlegget gikk meg hus forbi! De skriver jo selv at tightsene ikke skal være gjennomsiktig, så var spent på om det var sant. Får håpe den nye tightsen din står til forventningene! ... og prisen. Vurderer å kjøpe den som er blå, hvit og svart. Men det var ikke akkurat billig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, innlegget gikk meg hus forbi! De skriver jo selv at tightsene ikke skal være gjennomsiktig, så var spent på om det var sant. Får håpe den nye tightsen din står til forventningene! ... og prisen. Vurderer å kjøpe den som er blå, hvit og svart. Men det var ikke akkurat billig :p

Ikke sant, derfor jeg ville gi såpass mye for en capri-tights fordi jeg skulle bruke den til bentreningen, men så får jeg plutselig beskjed av noen venninner på skolen at den er sykt gjennomsiktig! Så håper virkelig den nye tightsen holder kriteriene som de har skrevet og at man blir fornøyd! :D Ikke dumt å gå for den mørke fargen for å være mer på den sikre siden nei! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Better bodies sine tights, uten tvil - greit nok at camo-tightsene deres ikke er fine (sorry), men fyfaen så godt de sitter! Prøvde mine i xs i dag - sitter helt perfekt, stramme uten at fettet tyter over kanten på toppen, lavt liv uten snøring men de faller ikke i bøy-bevegelser. Perfekte, kort og godt.

[ATTACH]128955[/ATTACH]

Tja, skal vel litt til før "at fettet tyter ut over kanten" ut fra bildene der å dømme. Mulig fitnessbloggens forumdeltakere har en svært lav grense for hva som kalles for "tytende fett", men det var da voldsomt må jeg si ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
UxO - men 2xu-tightsene mine knytt igjen er det en liten fettbulk over - sier ikke at det er MYE tytende fett, men jeg har litt på hoftene, jeg også. (:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Röhnich anti-shake. Liker at de sitter godt i livet. 2XU thermal er også bra, veldig god passform og ikke gjennomsiktig. Men den siger litt ned og strikken rundt livet er tynn. Nike sine tights er også gode, og holder seg meget godt gjennom mange vask. Har de i årevis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig gitt opp tights (enten altformye muffintopp(/2xu) eller manglende knyting... eller tightsen sklir ned. Tights hater meg.). Noen som har noen erfaringskommentarer om Kine Brasil?

Jeg har hatt samme problemet, helt til jeg fikk min nye Casall i julegave. Linningen er mye bredere enn hos feks 2xu og gir derfor en bedre passform uten for mye muffins :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...