Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere som ikke trener i tights, hva trener dere i? Bortsett fra shorts som krever barberte legger til enhver tid:rolleyes: Er litt lei av å gå rundt i gjennomsiktige tights, spesielt siden jeg trener knebøy eller markløft nesten hver trening. Ser for meg at vanlig baggy joggebukse blir for varmt og minner meg mer om fredagskvelden framfor tven enn tunge knebøy:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som ikke trener i tights, hva trener dere i? Bortsett fra shorts som krever barberte legger til enhver tid:rolleyes: Er litt lei av å gå rundt i gjennomsiktige tights, spesielt siden jeg trener knebøy eller markløft nesten hver trening. Ser for meg at vanlig baggy joggebukse blir for varmt og minner meg mer om fredagskvelden framfor tven enn tunge knebøy:happy:

Jeg har type tynn joggebukse fra Nike. Ekstremt behagelig å ha på.

Regner egentlig med at den er gjennomsiktig (har ikke testet og bruker buksa til overkropps og tøyeøkter) men det går an å ha en type shorts under.

Evt så har du disse "tynne" college joggebuksene som ikke er foret på innsiden. Men min erfaring med de til hjemmebruk er at de ikke sitter så godt i livet da.

Edit: og så har du treningsdress bukser. Ikke det glatte materiale, men ja, det er type treningsdress. De kan jeg tenke meg er gode å bøye i. Hummel er merket!

Dra et sted hvor de fører håndball og fotballtøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike ProCombat Tights for meg :)

Skal sies at jentene stirrer mye på gutta i tights i byen hvor jeg bor. Var å trente nettopp og der var det iallefall to stykker som stirret sånn typ 10-15 sekunder når jeg stod å skulle ta ut tingene av skapet før jeg dro. Så om gutta vil bli sett så er tights tingen iallefall.

Hvordan det er i Norge vet jeg ikke da det er mye mer normalt å trene i tights. På treningsstudioet her nede er det absolutt ingen menn utenom norske studenter som trener i tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som ikke trener i tights, hva trener dere i? Bortsett fra shorts som krever barberte legger til enhver tid:rolleyes: Er litt lei av å gå rundt i gjennomsiktige tights, spesielt siden jeg trener knebøy eller markløft nesten hver trening. Ser for meg at vanlig baggy joggebukse blir for varmt og minner meg mer om fredagskvelden framfor tven enn tunge knebøy:happy:

Har rett og slett en svart hipster under tightsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke den veldig varm da? Det er jo sommer snart!

Neida, den er ikke det :) Se svaret til UxO under ;)

Du vet at 2XU sin australske definisjon på "thermo" blir som et plagg som fint kan brukes på en gjennomsnittlig norsk sommerdag...dvs i 16-20 pluss. Under 25 pluss i australia og de mener du bør kle deg i arktiske plagg

Neida, den er temmelig tynn og ikke veldig egnet til vinterbruk, men har et ultratynt fleecelag innerst. Faktisk itrolig behagelig å trene på senter som ikke holder 25 pluss innendørs. Jeg er ikke en frossen person heller.

Gore sine vinter og thermo tights om du kjenner til merket er skikkelige tykke varme plagg. Så ordet thermo kan nok bety forskjellig fra leverandør til leverandør ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den er ikke det :)Yolo McSwag mente at han hadde lest at den var laget for vinteren i Australia.. Så ja, helt vanlig tights! :p Absolutt favoritt her i huset i hvert fall!

Neida, den er ikke det :) Se svaret til UxO under ;)

Hmm, får ta å prøve den da! Men den jeg prøvde fikk ikke rompa mi til å se så bra ut, men den var sykt behagelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker 2xu tightsen, men dagene jeg trener knebøy i den så blir det treningstopper som dekker rumpa for å si det slik! Pleier å bruke Better Bodies tights på "legday", men "noen" (les: samboer) hadde glemt å vaske den med alle de andre treningsklærne, så da ble det 2xu med en stor t-skjorte. Funket det fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...