Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men med den dyre tollen, og den dyre frakten, om man handler for over 1500kr er det strengt talt billigere å fly til London med ryanair, og fly hjem etter 14 timer....:whistle:

Haha! Sant! =)

Treningstøyet er i hvert fall både fint og bra, så det kan jo være en fin unnskyldning til en aldri så liten London-tur! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lurer jeg på hvilken du har fått for jeg fikk også en fra hm til jul, og den sitter bra. Ikke en sjans i havet for at den sklir opp eller ned.

Har den ikke her akkurat nå, men den har ihvertfall sånne "reflekser" på lårene, og så er den svart men blå inni.

Den sitter bra ellers, men beinøvelser med den kan jeg bare glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket faktisk prisene nå, og jeg kunne reist og vært i London i 23 timer neste uke for den nette summen av 800kr inkl fly tur/retur og en natt overnatting:P Vurderer nesten å gjøre det...:p

Men de har bare undertøys avdeling i London foreløpig som jeg vet om! Den er kjip.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var der i desember, da hadde de litt treingsklær, joggebukser osv i underetasjen, og en litenavdeling øverst med sportsbh og bikinier og såny :)

Så bra! Vet når de bygget ut at de hovedsaklig holdt seg til undertøy der.

I USA så er jo konseptet helt annerledes. Egne rene bikinibutikker, undertøy, sport osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den ikke her akkurat nå, men den har ihvertfall sånne "reflekser" på lårene, og så er den svart men blå inni.

Den sitter bra ellers, men beinøvelser med den kan jeg bare glemme.

Har den glidelås nederst ved beina?

I så fall er det en løpetights, Hm skiller mellom løpetights og tights. Jeg har vært veldig fornøyde med tightsene som ikke er lagd for løping:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den glidelås nederst ved beina?

I så fall er det en løpetights, Hm skiller mellom løpetights og tights. Jeg har vært veldig fornøyde med tightsene som ikke er lagd for løping:)

det har den tror jeg! det visste jeg ikke, så det er vel gjerne det som gjør det da :lol: tror jeg skal prøve de ut selv, for jeg er veldig fornøyd med formen og stoffet på tightsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tightser i veldig mange forskjellige merker, men favorittene er fra Nike og 2XU :)

Ser at flere tidligere i tråden her nevner at 2XU er gjennomsiktig. Jeg har ikke hatt min så lenge, så det har jeg i grunnen ikke tenkt over. Ser bare meg selv forfra i speilet, og da er den ikke gjennomsiktig. Kanskje det er grunnen til at jeg i det siste har merket at mannfolk har stilt seg rett bak meg for å biceps curle når jeg tar strakmark og markløfte bak når jeg tar knebøy, selv om det er god plass ved siden av! Rumpa i været med gjennomsiktig tights, - flott det! Haha, nei dette må jeg finne ut av altså. Skal snu meg i speilet neste gang jeg har den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tightser i veldig mange forskjellige merker, men favorittene er fra Nike og 2XU :)

Ser at flere tidligere i tråden her nevner at 2XU er gjennomsiktig. Jeg har ikke hatt min så lenge, så det har jeg i grunnen ikke tenkt over. Ser bare meg selv forfra i speilet, og da er den ikke gjennomsiktig. Kanskje det er grunnen til at jeg i det siste har merket at mannfolk har stilt seg rett bak meg for å biceps curle når jeg tar strakmark og markløfte bak når jeg tar knebøy, selv om det er god plass ved siden av! Rumpa i været med gjennomsiktig tights, - flott det! Haha, nei dette må jeg finne ut av altså. Skal snu meg i speilet neste gang jeg har den på.

Haha, kan nok stemme det ja. De blir kjennomsiktige i blandt annet bøy og mark ja :p Eneste grunn til at jeg ikke vil kjøpe en slik. har sett alt for mange truser gjennom dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU elite thermo blir ikke gjennomsiktig. Beholder varmen også i den om du har tenkt bruke den ute. Anbefales

men blir ikke den fort fryktelig varm å trene med inne?? Har en vintertights fra asics, og det går ikke ann å trene med den inne, funker heller ikke å løpe med den hvis det er plussgrader(tilogmed rundt 0 grader synes jeg den er varm!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som mener det er homofilt med gutter i tights, trodde man hadde kommet seg gjennom den perioden. Er jo så digg å trene i at man blåser i hva folk mener. For tråden sin skyld har jeg 3 stk fra 2XU(1/2, 2/3 og hel) og 2 fra Reebok. Ene billige fra reebok har mistet kompresjonen sin. Andre er grei. Liker vel 2XU sin best, og neste blir nok å prøve Skins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...