Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nike Legend er en av de beste tightsene jeg har brukt til nå. Den oppfyller kravene mine med tanke på at den ikke er gjennomsiktig, passe høy i livet og tåler en trøkk. Den er kjempegod å ha på og det finnes ikke noe behov for å rette på den når man har den på, hvilket er veldig behagelig. Det negative må være at den blir litt løs i livet etterhvert, men med tanke på at jeg vasker den relativt ofte på grunn av knebindene så er jeg fornøyd likevel.

).

Er selv ikke noe fan av Nike ettersom min erfaring er ikke god. De glir opp i skrittet, gjennomsiktig, blir ganske løse fort.

Men modellene jeg har prøvd er hovedsakelig filament (som er en ganske tynn løpetights --> selvfølgelig gjennomsiktig) og en av disse tech shortsene.

De har nylig fått inn noen nye Nike legend på sats og de er jo superkule med de spreke fargene (også kalt jen selter tights). Men når jeg ser de på det bildene her: http://m.zalando.no/nike-performance-nike-legend-leggings-lilla-n1241e00s-i11.html

Så blir jeg litt usikker på hvordan de sitter i skrittet. Så hvordan føler du din sitter i skrittet?

Og når du mener løs i livet, er det ikke knytting, bare bånd?

Jeg har nylig fått meg en Nike gym loose obsessed pant og den er digg, men den utvider seg ekstremt i livet (ingen knytting). Skal jeg bare bruke den til kos en dag så er det et par timer og så er den ganske løs. Bruker å ha en brett på den (er ikke fan av å ha skrittet nede på knærne), men må etter hvert ha 2 brett fordi den rett og slett utvides ekstremt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er selv ikke noe fan av Nike ettersom min erfaring er ikke god. De glir opp i skrittet, gjennomsiktig, blir ganske løse fort.

Men modellene jeg har prøvd er hovedsakelig filament (som er en ganske tynn løpetights --> selvfølgelig gjennomsiktig) og en av disse tech shortsene.

De har nylig fått inn noen nye Nike legend på sats og de er jo superkule med de spreke fargene (også kalt jen selter tights). Men når jeg ser de på det bildene her: http://m.zalando.no/nike-performance-nike-legend-leggings-lilla-n1241e00s-i11.html

Så blir jeg litt usikker på hvordan de sitter i skrittet. Så hvordan føler du din sitter i skrittet?

Og når du mener løs i livet, er det ikke knytting, bare bånd?

Jeg har nylig fått meg en Nike gym loose obsessed pant og den er digg, men den utvider seg ekstremt i livet (ingen knytting). Skal jeg bare bruke den til kos en dag så er det et par timer og så er den ganske løs. Bruker å ha en brett på den (er ikke fan av å ha skrittet nede på knærne), men må etter hvert ha 2 brett fordi den rett og slett utvides ekstremt.

Personlig synes jeg ikke at Nike Legend glir opp i skrittet og de er på ingen måte gjennomsiktige. (De andre Nike-tightsene mine derimot...) Du bare drar dem over rumpa også sitter de der de skal (stretch). De utvider seg ganske mye i livet, men ikke sånn at man føler at de er ubrukelige. Egentlig kommer Reebook-tightsene hakket bedre ut av det når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke at Nike Legend glir opp i skrittet og de er på ingen måte gjennomsiktige. (De andre Nike-tightsene mine derimot...) Du bare drar dem over rumpa også sitter de der de skal (stretch). De utvider seg ganske mye i livet, men ikke sånn at man føler at de er ubrukelige. Egentlig kommer Reebook-tightsene hakket bedre ut av det når jeg tenker meg om.

Reebook er jo selve crossfit merke og er vel tenkt til ganske hard bruk så ikke rart det er gode tightser!

Takk for svar forøvrig! Er litt i tvil om jeg skal kjøpe en Nike legend med tanke på livet. Men de er veldig kule i de fargene da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Hva med disse wr.up-tightsene, noen som har prøvd dem til trening?

http://weightless.no/wrupsport/wr-upr-sport-capri-racerback-top-158.html

Den tightsen der ser jo ut som om den er en stringtruse med påsydde buksebein? Ikke noe for de av oss som ikke vil ha tightsen opp i rompa i hvertfall! Men har ikke prøvd den, så jeg vet jo ikke noe annet enn det jeg ser ut i fra bildet selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 3/4 tights fra Casall som jeg er veldig fornøyd med. Desverre er jo ikke akkuratt det noe for vinterstid når jeg helst går til/fra trening i treningsklær. Bor rett ved treningsstudioet og dusje/bytte sammen med andre er ikke noe for meg...

Jeg har også to tights fra HM som jeg er ekstremt misfornøyd med. Dårlig stoff, sting på innsiden som stikker og gir sår, elendig passform, ekstremt klamt, og ingen borttransportering av fukt. Bare utrolig elendig begge to. Har ikke kjøpt flere derfra for å si det slik...

Har kompresjonstightsen fra 2xu på vei i posten. Gleder meg til å prøve den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med disse wr.up-tightsene, noen som har prøvd dem til trening?

http://weightless.no/wrupsport/wr-upr-sport-capri-racerback-top-158.html

Jeg er prinsipielt motstander av alt som markedsføres med One-piecemetoden der man bombarderer bloggere med freebies der de skriver masse positivt ræl om produktet og bombarderer instagram og facebook mens man selger det til blodpris til nesten. Når man leser "positive" omtaler på blogger om at de er så bra for de sender ny bukse når den andre revner etter få dager, så blir jeg kjempeskeptisk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I andre nyheter: Skulle til å gå inn for å skryte over at Kari Traa hadde tatt til vett og gått for fraktfri løsning på nettbutikken sin. Så viser det seg at det kun er fraktfritt på bestillinger over 500,-. :( Synd, de har mye fine ting, heldigvis kan man få kjøpt det mange andre steder også.

Frakt på kleskjøp. Do you even 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er prinsipielt motstander av alt som markedsføres med One-piecemetoden der man bombarderer bloggere med freebies der de skriver masse positivt ræl om produktet og bombarderer instagram og facebook mens man selger det til blodpris til nesten. Når man leser "positive" omtaler på blogger om at de er så bra for de sender ny bukse når den andre revner etter få dager, så blir jeg kjempeskeptisk. :D

Du har så evig rett. Heldigvis sendte de meg også ei ny bukse dagen etter at min revna. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mer digg å trene i tights enn shorts, og den eneste grunnen jeg ser til å skulle ha begge deler på er fordi de ikke tør å gå i bare tights. Om man synes det er en god idé eller ikke vil vel avhenge av estetiske preferanser.

Shorts over tights er sånn crossfit greie :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...