Gå til innhold

Treningstights - favoritter


Pinglo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Går merkene bort før 1 år har gått, kan du stikke ned og bytte til nye. Det gjorde noen kompiser av meg ihvertfall

Da har de hatt flaks, er ett års garanti på sømmer osv, men merkene inngår ikke i dette da de ikke har noen praktisk funksjon for plagget. Grunnet den veldige stretchen er det veldig vanskelig å få merker til å sitte på sikt. Når det er sagt så sitter mine fortsatt på de eldste plagene jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Dere med 2xu - hvordan er disse i livet? For oss som enda har pakket inn sixpacen i vinterspekk. Veldig trang i livet?

Vil si de er ganske trange i livet, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

blackmilk sine! haha... ekstremt sære, men har muscletightsen selv, ikke bare er den kul å se på, men passformen er super (for både jenter og gutter) har hatt den i ett år nå, ser enda lige bra ut som når jeg fikk den. Definitivt min favoritt, men er også glad i Nike legend og 2xu elite om du vil ha noe mer nøytralt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...