Gå til innhold

Her er den menneskelige "Ken dukka".


fff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Trist at man må operere seg for å kunne bli fornøyd med seg selv..

Er jo et valg han har tatt, jeg respekterer at folk har rett til å være klin sprø :p

Han _kunne_ valgt å legge ned 20.000 timer på gymmen med tilhørende organisert kosthold og oppnådd det samme, med bonuser som bedre selvbilde, bedre helse og 100.000 dollar i banken, men han gjorde ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo et valg han har tatt, jeg respekterer at folk har rett til å være klin sprø :p

Han _kunne_ valgt å legge ned 20.000 timer på gymmen med tilhørende organisert kosthold og oppnådd det samme, med bonuser som bedre selvbilde, bedre helse og 100.000 dollar i banken, men han gjorde ikke det.

Han kunne valgt å legge ned 150 timer på gymmet (3 timer i uka i ett år) og fått et vesentlig bedre resultat enn det der. Hadde selvsagt ikke fått alle de fete arrene da, og hadde jo fått den ekle bieffekten med å bli sterkere og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne valgt å legge ned 150 timer på gymmet (3 timer i uka i ett år) og fått et vesentlig bedre resultat enn det der. Hadde selvsagt ikke fått alle de fete arrene da, og hadde jo fått den ekle bieffekten med å bli sterkere og sånn.

Og han kunne ikke fått til et så fett fleksebilde heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du synes det er trist at veldig mange kvinner tar silikon for å bli fornøyd med seg selv óg?

Ja det syns jeg faktisk! For samfunnet har gjort det slik til at man nesten "må" ta silikon for å være kvinnelig, føle seg fin og ha "fine nok pupper for gutta", DET syns jeg er VELDIG trist.

Er det slik at man er helt flat og føler seg lite kvinnelig er det en annen ting... Men sånt press det har blitt på spesielt dette, syns jeg er utrolig trist Ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne valgt å legge ned 150 timer på gymmet (3 timer i uka i ett år) og fått et vesentlig bedre resultat enn det der. Hadde selvsagt ikke fått alle de fete arrene da, og hadde jo fått den ekle bieffekten med å bli sterkere og sånn.

Husk nå på at han har et bedre utgangspunkt nå enn om han ikke hadde putta silikon i bicepsen.. som det så fint står i artikkelen

:roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...