Gå til innhold

Altfor tydelig muskel, føler meg klumpete (se bilde)


Anine.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke nødvendigvis. Det fettlaget man har rundt obliques bidrar til mye av størrelsen på den.

For å illustrere mitt problem, ser det altså slik ut:

[ATTACH=full]75436[/ATTACH]

Synes det ser ut som jeg har love handles fordi den muskelen lager sånn bulk.

Dødsfin!! :)

Men jeg skjønner veldig godt hva du mener! Mine er slett ikke like heftige men likevel ser de fort ut som valker i jeans. Men du får trøste deg med at: you look good naked:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slenger meg på den her!

Dødsfin!! :)

Men jeg skjønner veldig godt hva du mener! Mine er slett ikke like heftige men likevel ser de fort ut som valker i jeans. Men du får trøste deg med at: you look good naked:)

Takk, så snille dere er :) Enig, det ser ut som valker i jeans! Vil jo se bra ut med klær også, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ærlig innrømme at jeg ikke skjønte heelt hva du mente her... :s

Lurer nok bare på hvilke øvelser (rutiner) du gjøre for å få de musklene.

Livet er urettferdig, merker jeg. Du får de uten å prøve, mens jeg som faktisk vil ha, er sjanseløs :banghead::p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer nok bare på hvilke øvelser (rutiner) du gjøre for å få de musklene.

Livet er urettferdig, merker jeg. Du får de uten å prøve, mens jeg som faktisk vil ha, er sjanseløs :banghead::p

Haha, hadde gladelig gitt mine vekk :) Jeg gjør absolutt ingenting. Har hatt dem i et par år tror jeg, og aldri trent regelmessig styrke før nå de siste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så snille dere er :) Enig, det ser ut som valker i jeans! Vil jo se bra ut med klær også, haha!

Ja jeg har hatt en sånn evig diskusjon inni hodet mitt ang det der. Til slutt fant jeg ut av av jeg måtte endre nesten alle de tettsittemde overdelene i skapet mitt. Min redning for å kunne føle meg bra i jeans er å kjøpe topper og gensere men snitt under brystet slik at det er det som blir framhevet i stedet for "valken" på sidene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å illustrere mitt problem, ser det altså slik ut:

[ATTACH=full]75436[/ATTACH]

Synes det ser ut som jeg har love handles fordi den muskelen lager sånn bulk.

Det ser veldig bra ut, ikke noe å bekymre seg for. Uansett så bør det strengt tatt være viktigere at kroppen fungerer bra, enn om du ikke er fornøyd med utseende av en liten detalje.. Nobody cares!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sexyness! magen din er kjempefin :)

Pff, hyggelig at du synes det :)

Enkel løsning, ta det bildet du la ut her og få det trykket på alle topper osv som du har ;)

Evt kjør heftig utringning så fokuset automatisk er andre steder

Haha, tror egentlig ikke noen av delene blir aktuelt, så da får jeg heller se litt rar ut...

Det ser veldig bra ut, ikke noe å bekymre seg for. Uansett så bør det strengt tatt være viktigere at kroppen fungerer bra, enn om du ikke er fornøyd med utseende av en liten detalje.. Nobody cares!

Jeg er absolutt enig i at det viktigste er at kroppen fungerer, men så vil jeg jo gjerne se best mulig ut også! For meg handler det ikke så mye om hva andre bryr seg om, det er heller det at JEG bryr meg om å føle meg komfortabel i min egen kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme "problem", men jeg tror altså ikke det er muskel? En kammerat sagde til mig at det var mine hofter, og hvis det er sandt, så er der jo absolut ikke noget at gøre ved det :)

Jeg kan godt følge dig i, at det får dig til at føle lidt mande, me too. Men wtf, det er genetisk tror jeg, så ikke noget at spilde tid på at bekymre sig over :) Tilbage til gym'et!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...