Jump to content

Fyrstikken

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Fyrstikken

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 01/12/1996
  1. Har hatt mye problemer med dette selv. En god dynamisk oppvarming med fokus på strekk i hofteleddsbøyerne, anklene og ellers god fleksibilitet er nøkkelen. Vær flink til å strekke ut og å varme opp godt før trening så skal du nok se at du kommer lengre ned uten at problemer som bekkentilt og ubehag oppstår. Jeg mener at absolutt ALLE burde ta seg tid til å legge inn dynamisk oppvarming før knebøy, rett og slett fordi teknikken blir så betraktelig mye bedre, og du trenger kun å ofre maks fem til ti minutter av tiden din. Lykke til!
  2. Så flott ut på alle bildene! Slenger meg på resten og er enig i at det er en viktig illustrasjon ift vekt og det faktiske utsenede du deler her! Knallbra form, og nydelig mage! Stå på videre, er kjempegøy å se andre lykkes så bra i det de driver med!
  3. Sykt klar for 2013 og alt livet har å by på! Ting blir ikke bedre enn du gjør det til selv!

  4. Skyr smaker jo fantastisk! Elsker den med pæresmak. Så at jeg svarte på skyrspm med å quote karbonadekjøttdeigen, noe som ble litt feil? haha:banghead:Forresten så finner vi jo E-stoffer og konserveringsmidler i nesten alle matvarer. Noen vil alltids greie å finne en eller annen feil med alle matvarer. Skal man være så forferdelig pirkete som enkelte virker å være i slankeartiklene på KK og andre tullete magasin som ikke gjør noe annet enn å motsie seg selv, så ender man jo opp med å ikke spise noe i det hele tatt! Spis skyren din med GOD samvittighet!
  5. En av de beste kjøttsortene man kan putte i munnen etter min mening:p
  6. Var vell mest forfi jeg hadde tre minutter å spise frokost på.. spiser vanligvis nøtter, mager vaniljekesam og kyllinfilet!
  7. Tenkte å starte en tråd der man kunne legge inn diverse matvarer man har suckers for, ikke klarer seg uten, eller rett og slett bare lurer på hva andre mener noe om! I mitt tilfelle er det da kyllingpølse som skaper spørsmålstegnet. Dersom man bruker biorymedietten som base for kostholdet, vil det da være ok å starte dagen med en kyllingpølse i et halvt extremt grovt polarbrød? Ikke hver dag selfølgelig, men i ny og ne. Vil gi mening, siden den inneholder ganske mye protein og fett, og biorymedietten sier du skal innta fettet på morningen og tidlig på dagen! Hva mener dere?
  8. Fyrstikken

    matinspo

    Er så matlei for tiden og trenger nye oppskrifter! Er det noen som har forslag på et godt næringsrikt måltid med mye proteiner og lite karbs? Går litt i overkant med trege karbohydrater for tiden, hehe!
  9. Nei, mente nok ikke det:-) Er for lett, fullstendig klar over det, men er ikke en vekt jeg skyldbevisst er skuld i selv;-) Målet er å gå opp både i vekt og muskelmasse:-)
  10. Om målet mitt er å bygge muskler og jeg trener håndball 3 ganger i uken + styrke og kardio ved siden, hvor mange gram fett og karbohydrater skal jeg spise? Veier 46 kg og er 168 cm høy.
  11. Om man vil legge ut feks en treningvideo i loggen sin, må den videoen lastet opp på youtube først, eller er det mulig å laste den rett ned i loggen, og i så fall, hvordan gjør jeg dette?:-)
  12. Jeg har IKKE sagt at jeg er redd for å gå opp i vekt? Det er jo det jeg vil? Jeg vil bare ikke gå opp i vekt på en usunn måte der det jeg legger på meg er fett. Målet mitt er jo å legge på meg og få mere muskler, slik at jeg kan prestere bedre i idretten min.
  13. Er jo forresten ikke en fordel å være så lett når jeg snart skal spille på damelaget i håndball der motspillerne er to ganger min egen vekt nesten, haha!
×
×
  • Create New...