Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Annonse

  • 3 uker senere...
Denne tråden var perfekt underholdning en treg søndagsmorgen på jobb!

Men jeg lurer; Dette defineres jo some "male ranking scale". Kvinner rangeres ikke etter alpha/beta? Hvordan rangeres vi da? Går det kun på i hvilken grad vi er tiltrekkende/attraktive seksualpartnere? Bare nysjerrig! :D

thumbs-and-ammo-scarface-428x339.jpg

(Det var den mest "alpha male - thumbs up" bildet jeg fant)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte ja? Redigert navn til noe mer passende, og redigert bildene.Resten er desverre real.

Etter å ha vært beta selv og vært registrert på et par datingsider, så må jeg bare si at de får deg til å føle deg som alfa. Shit you not. Så latterlig mye flaut og desperat der at jeg sa opp kontoen etter det første trekket. JFC, WTF, etc.

edit: f.eks. det her på en tavle som alle kan lese og skrive til (dvs skrevet til alle, og ikke til en spesiell person):

- M22: noen som vil prate med en ensom kar???? :)

- M46: Er reise syk:) Roma,13 grader og strålende sol. Men savner en kjæreste da;)

- M46: Like mye liv her som på en kirkegård...Hvorfor er dere her inne egentlig?

- M57: Du er spesiell fordi jeg vil være din beste venn og elsker

Altså. I don't even....

Jeg reagerer ikke fordi de er beta, og jeg ser heller ikke ned på dem, men det er så jævla lite produktivt å være sånn som de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...