Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg presenterer *trommesolo* Årets Beta!

Må si at jeg ikke syns han var så ille jeg... Altså, han er helt klart en taper og ganske sjanseløs med jenter, men det skal en del mer til enn det for å være årets beta. Sammenlign han fyren her med han som var i "ett forhold" med den aseksuelle jenta, eller han som kjøpte en bil til den heite asiatiske "BFF"en sin, så må jeg si at jeg syns han her stiller sterkere. Han ser ikke ut til å ha desperasjonen og villigheten til å la seg ydmyke som en virkelig beta trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg ikke syns han var så ille jeg... Altså, han er helt klart en taper og ganske sjanseløs med jenter, men det skal en del mer til enn det for å være årets beta. Sammenlign han fyren her med han som var i "ett forhold" med den aseksuelle jenta, eller han som kjøpte en bil til den heite asiatiske "BFF"en sin, så må jeg si at jeg syns han her stiller sterkere. Han ser ikke ut til å ha desperasjonen og villigheten til å la seg ydmyke som en virkelig beta trenger.

Enig i den.

Muligens jeg har fått feil inntrykk av hva en beta er jeg.

Når jeg hører ordet "beta" så tenker jeg en person som er sosialt "handikappet", dårlig med selvtillit, er ikke som flertallet i samfunnet og skiller seg ut blant andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...