Gå til innhold

BETAflauser


Lloyd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Haha, det er jo basic luremus. I mitt tilfelle har det heldigvis bare skjedd på facebook, så når jeg fikk nok blokket de bare. :)

Jeg satt faktisk og vurderte om jeg skulle bruke ordet "luremus" eller ikke. I mitt hode er "luremus" litt sexbetonet, så for å dekke kun oppmerksomhet bestemte jeg meg for å droppe det :p

begge deler er heldigvis enkle å spotte og unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er forferdelig slemt å si det.. man vet jo aldri om de har noen psykiske vansker, bare vil ha en venn etc.. nesten bedre å bare late som man ikke ser det (åpner sjeldent samtalene :p)

Ikke ditt problem, det ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, dere jenter altså!

Hva gjør så en gutt/mann som utsettes for det samme? Gir en høflig tilbakemelding.

Nei,niks,nope,no,njet. Alternativet som er foretrukket er avvisning basert på løgn, halvhjertet oppfølging eller i ekstreme tilfeller ignorering. Bl.mrk Bitterfittan (Eit hint, menn har følelser, enkelte vil gå så langt som å seie at dei har meire følelser enn kvinnfolk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...