Gå til innhold

Den store failtråden!


JarleS

Anbefalte innlegg

Snakket litt med Keegil i går om løftevideoer etc, da han nevnte at det på mange måter er mer gøy å se folk feile enn å se folk klare noe. Tenkte derfor å starte den store failtråden, hvor tanken er å legge inn filmer av at man feiler. I hovedsak 4 teh lulz, men vil også tro at man kan få litt innspill på forbedringspotensiale :)

I'll go first:

Da er det bare å le og kose seg, samt legge ved egne videoer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bra at folk bidrar ;) Likte vektene dine wingeer, godt det ikke gikk verre!

Konstantinovs - Thookdee har det dekket. Sier meg fornøyd med å ha en god bøy ^^ Langtidsmålet mitt for benk er faktisk 170 (1RM, ofcourse), for bøy er det vesentlig høyere. Mulig jeg rett og slett har for lav bro-faktor, men har hørt at Thookdee har for høy timespris til at jeg har råd til å betale for å lære meg å bro'e mer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Den der er fantastisk, du er flink på negative, det skal du ha. ;)

Hvordan ligger bøyen an nå for tida?

Haha, eksentrisk trening er undervurdert, er det ikke det de sier? inb4 alle begynner med altfor tunge vekter på knebøy og smeller stanga ned i støttene på samtlige sett

Bøyen har vært heller dårlig i det siste, med 140 som beste løft på en stund. Jeg er ikke helt sikker på hva som har skjedd siden tidligere i år, men jeg har måttet legge om teknikken en del for å klare å komme skikkelig til parallell, noe som sannsynligvis er hovedgrunnen til at tallene har blitt lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, eksentrisk trening er undervurdert, er det ikke det de sier? inb4 alle begynner med altfor tunge vekter på knebøy og smeller stanga ned i støttene på samtlige sett

Bøyen har vært heller dårlig i det siste, med 140 som beste løft på en stund. Jeg er ikke helt sikker på hva som har skjedd siden tidligere i år, men jeg har måttet legge om teknikken en del for å klare å komme skikkelig til parallell, noe som sannsynligvis er hovedgrunnen til at tallene har blitt lavere.

Kan se ut som du sliter med å holde spennet i kroppen når du kommer fordi parallell. Ser at du "flarer" albuene bakover når du kommer ned, og da faller brystet ditt fram. Få albuene under stanga, så presses brystet opp, og du blir i bedre stand til å holde spennet. Det kan være løsningen på problemet.

Det er jo også mulig at du må tøye hamstrings litt for at de ikke skal "dra deg sammen". Men det er mange som bøyer fint med normalt til lite tøyelige hams.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...