Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ingen i verden drikker mer av denne brusen enn ossNA24

pepsiChart_116907916x9.jpg

Lille Norge står altså for 9 % av det totale Pepsi Max-salget i verden, noe som utgjør desidert høyest mengde per innbygger.

Noen her som føler seg truffet? :D Og hva tenker dere om saken?

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor skal man absolutt drikke brus hele tia? At det er sukkerfritt og at det smaker godt er ingen unskyldning her i huset.. Det fucker fortsatt opp tennene, og det koster mye når du drikker litervis i uka.

Drikk VANN (y)

Annonse

"FrkHoel skrev:
Hvorfor skal man absolutt drikke brus hele tia? At det er sukkerfritt og at det smaker godt er ingen unskyldning her i huset.. Det fucker fortsatt opp tennene, og det koster mye når du drikker litervis i uka.

Drikk VANN (y)

Amen!

Tja..jeg lever såpass sunt ellers at jeg ikke syntes at Pepsi Max er en veldig stor last å ha... ;) Drikker vann, melk og kaffe daglig, spiser alltid grønnsakene mine... så da syntes jeg at jeg kan tillate med litt Pepsi Max innimellom! Drikker det ikke hver dag - men det blir noen glass gjennom uka. BTW: er en fyr på uni. som går rundt med 1,5L Pepsi Max flaske...hver dag..drikker rett av tuten...

"02-snapper skrev:
Tja..jeg lever såpass sunt ellers at jeg ikke syntes at Pepsi Max er en veldig stor last å ha... ;) Drikker vann, melk og kaffe daglig, spiser alltid grønnsakene mine... så da syntes jeg at jeg kan tillate med litt Pepsi Max innimellom! Drikker det ikke hver dag - men det blir noen glass gjennom uka. BTW: er en fyr på uni. som går rundt med 1,5L Pepsi Max flaske...hver dag..drikker rett av tuten...

Enig! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...