Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

noen som har fått iherbpakke som er bestillt etter 26. des??? like før jeg setter igang full etterlysnings aksjon etter pakka mi :p

Da tror jeg dessverre den har forsvunnet. Tar ikke så mye lenger tid om pakker blir stoppet i tolla. Bestilte to pakker 7. januar, og de fikk jeg for et par dager siden. Bestilte også et par pakker 18. januar, og fikk hentelapp for den ene allerede i dag, så det gikk ganske raskt :)

noen som har fått iherbpakke som er bestillt etter 26. des??? like før jeg setter igang full etterlysnings aksjon etter pakka mi :p

Jeg har bestilt fire pakker nå etter nyttår og fått alle fire 3-4 dager etter bestilling. DHL, rett på døra :D

Da tror jeg dessverre den har forsvunnet. Tar ikke så mye lenger tid om pakker blir stoppet i tolla. Bestilte to pakker 7. januar, og de fikk jeg for et par dager siden. Bestilte også et par pakker 18. januar, og fikk hentelapp for den ene allerede i dag, så det gikk ganske raskt :)

Nooo.. Åh så kjipt :( bestilte også en 7. Jan og har ikke fått denne heller.. :(

Annonse

Er det noen som har tips til en god ansiktskrem som lukter kokos? Jeg sliter med tørr hud nå på vinteren.

Har forresten iHerb noe som er tilnærmet lik A-krem?

har hørt DENNE ska vere bra. bestillte den no nettop. men den er veldig sterk så man bør begynne forsiktig med den er det blitt sagt . :)

http://www.iherb.com/Life-Flo-Health-Retinol-A-1-Advanced-Revitalization-Cream-1-7-oz-50-ml/29793

Tror aldri det har tatt mer enn 10 dager fra pakker ble sendt til jeg har hentelapp i postkassa.

Selv i det verste julekaoset merket jeg ingen forskjell på leveringstiden.

Har bestilt flere pakker i desember og januar, og de har alle kommet innen ti dager.

Håper du finner ut av det :)

Er fire uker siden jeg bestilte min pakke, og jeg har enda ikke fått den :(

fikk nå den jeg bestillte 7.ende, men enda ikke den som jeg bestilte 26. mnd før.. sendte mail til de og de skulle skjekke det ut.. De nevnte også at det kunne ta opp til 7 uker med frakt til norge :o

Samme problem her. Leveringen tok tre uker denne gangen. Vanligvis det er kortere. Fikk Now Foods Better Stevia Balance sample/freebie gratis på kjøpet. Smaker veldig søtt slik at du kan bruke bare litt

og ganske sterk ettersmak. Men det er kanskje mer naturlig enn andre kunstige søtningstoff og har null kalories. :)ofZiiGJs.jpg

Annonse

fikk nå den jeg bestillte 7.ende, men enda ikke den som jeg bestilte 26. mnd før.. sendte mail til de og de skulle skjekke det ut.. De nevnte også at det kunne ta opp til 7 uker med frakt til norge :eek:

Holy moses! jaja.. får håpe den dukker opp snart!! ;) Trenger virkelig den sjokoladen altså :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...