Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Jeg tar med en boks eller 2 av C4 ca hver gang jeg reiser fra USA-Norge..Ikke blitt stoppet enda, men vet du hva følgene blir om jeg faktisk blir stoppet i tollen?

Skjer ingenting.

Dersom du reiser selv, har du lov å innføre inntil 3 mnds forbruk av kosttilskudd.

Og dvs, at du kan lovlig ta med deg inntil 3 mnds av ALT du bruker, og maks dosering.

Om du kjører 30 servings C4, kan du altså ta med deg hmm, 6 bokser ^_^ (Er vel 1-2 scoops, og den holder vel kun i 15 dager om du kjører dobbelt fra starten om jeg ikke husker feil).

BTW, om du skal over igjen snart, og har lyst å selge, pling meg, im VERY interested ^_^ hehe

EDIT :

Legemidler

Det er tillatt å importere legemidler du har kjøpt på internett hvis følgende betingelser er oppfylt

  • du må være fylt 18 år
  • legemidlet må være til eget personlig bruk
  • mengden du kjøper kan ikke være for mer enn tre måneders forbruk
  • legemidlet må være anskaffet på en lovlig måte i anskaffelseslandet

http://www.toll.no/templates_TAD/Topic.aspx?id=244982&epslanguage=no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja, problemet er jo at det koster utrolig mye å sende! Jeg hadde en venninne som bodde der i to år, men hun sendte nærmeste aldri noe fordi frakt ble ofte like dyrt, om ikke dyrerere, enn produktet!

Men iherb sender den billigste pakken til 4$!! Tar riktignok, lang tid (ca 14 dager maks), men er ikke så dyrt da! Og trenger ikke sende express. vanlig post.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hvorfor ikke bare kjøpe en sånn flaske som er laget for å spraye olje på dressinger? Fant ikke den jeg har, som er sånn som pumpes i toppen, men samme prinsipp som http://www.obhnordica.no/double-dressing-933.aspx?ProductID=PROD604 . Da er det jo bare å bruke akkurat den oljen du ønsker! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...