Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mulig det er nevnt her tidligere men fikk meg akuratt en overraskelse etter å ha bestilt produkter+frakt for 360kr. Regning i posten på 560 fra DHL. Viser seg at jo flere ulike produkter du bestiller (dette gjelder også forskjellig smak på sauser) jo mer jobb er det for tollerne. Så kan lønne seg å dele bestillingene også opp i produkttyper. DHL express tok også 130 kr for å legge ut tollkostnadene for meg. Provoserende å få en sånn regning etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er nevnt her tidligere men fikk meg akuratt en overraskelse etter å ha bestilt produkter+frakt for 360kr. Regning i posten på 560 fra DHL. Viser seg at jo flere ulike produkter du bestiller (dette gjelder også forskjellig smak på sauser) jo mer jobb er det for tollerne. Så kan lønne seg å dele bestillingene også opp i produkttyper. DHL express tok også 130 kr for å legge ut tollkostnadene for meg. Provoserende å få en sånn regning etterpå.

Om produkter + frakt = 360,- så har du nok kommet godt over 200-kronersgrensen, og da må du betale som du har gjort. Ingen grunn til å synes det er provoserende i det hele tatt siden reglene er ganske klare på det området. Om varene dine hadde kostet 198,- og de hadde regnet dem til 203,- og dermed gitt deg full smell - da kunne jeg forstått det. Men jeg har til gode å se frakt på 160,-. Selv på 7kg esker fulle av Walden Farms-produkter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor man *alltid* skal ha litt slingringsmonn mellom. Den kursen du kjøper til er ikke nødvendig vis den kursen det blir regnet fra. I tillegg kan det ha vært svingninger osv osv.

Personlig kjøper jeg aldri for over 190,-

Trenger ikke ha slingringsmonn, men kontroll på toll.no sine vekslingskurser. De står inne på siden.

http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=no

I dag vises tollkurs for perioden 10. - 16. februar.

Oppdatering av venninnes sak er at DHL svarte raskt at det kom til å ta lang tid å få svar på klagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har testet kokosmel fra iherb? Jeg har funnet ut at jeg kan kose meg litt med proteinbrownie på kveldene nå på diett - så lenge karbo og fett holdes nede. Den fra funksjonell mat fungerer jo bra, men er vel ganske dyr?

Har prøvd denne

http://www.iherb.com/Edward-Sons-Organic-Coconut-Flour-1-lb-454-g/32716#cid=2790&p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=coconut&rc=5&sr=null&ic=2

Den smaker kokos. Liker du kokos er det mulig du liker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tiwas Jeg har også denne typen og er veldig fornøyd!

Takk, men den ser ikke veldig fettredusert ut, så jeg kan ikke bruke den uansett hvor godt den smaker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har gått igjennom hos meg flere ganger.

Forbedrer magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster vel noen og femti somregel... Jeg lager mikroproteinbrownie av 20 gram mix fra funksjonellmat og 20'gram sjokoladeproteinpulver! Da holder deg ene esken veldig lenge:) røre sammen med vann og inn i mikroen i x antall sekunder. Nam! :)

20g av hvilken mix? Kakemiks? Sjokoladekakemiks? Brødmiks? Fettredusert kokosmel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaa:) sjokoladekakemiksen fra funksjonellmat:love: 20 gram av hver,vann, røre rundt, inn i mikro! når den har hevet seg litt synes jeg den er best. Da er den liit flytende i midten! Hvis den blir for tørr er den ikke god i det hele tatt:p

Har testet å lage med eggehvite/kakao/bakepulver/kokosmel/søtning og div, men ingenting har til nå slått den fra funkjsonell:happy:

Nå må du gjemme deg, for jeg tror coach-en min hadde satt seg på deg om han så at du forsøkte å lede meg inn i fristelsen. Men ta det med ro...jeg kan en snarvei om jeg trenger :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shippes alle varer fra California uansett? Noen som vet det? Syntes å høre at iHerb holdt til i UK også, men ser ikke sånn ut på "About Us" på hjemmsiden dems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...