Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg bestiller med DHL så blir pakken min liggende flere dager i Stavanger, selv om det står "Clearance processing complete at STAVANGER - NORWAY".

Hvorfor er det slik?? Betyr ikke det at den har gått gjennom tollen?:( Sist oppdatert var fredag kl 09.00. Etter det har det ikke skjedd noe. Trodde jo da at jeg enten skulle få den på fredag, eller på mandag! De kjører jo rett fra Stavanger og hjem til meg... Pakken er forresten på under 200kr, og ingen ting som kan bli stoppet inni pakken (vitamner osv)...

Ja har selv funnet ut at det bare er DHL express som duger, så betaler gjerne 4 dollar mer for 10 ganger raskere levering. DHL priority mail går for sagte...

EDIT: er ingenting som skal tilsi at den er stoppet i tollen, men hvem vet. Noen sier at tollen i norge har begynt å åpne pakker fra iherb, så kan være der forsinkelsen ligger. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
har selv bestilt en litt luguber PWO fra iherb med litt for høye taurin-nivåer(tror jeg). så er spent hva som skjer med den.

edit: den gikk igjennom. Men eneste jeg kjente var en anelse prikking her og der fra beta-alanin. Satt på gymmet å prøvde å finne stimulanser i kroppen, og det sier vel sitt hvor dårlig denne var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd frokostblandingen Kashi Go lean fra iherb? 1 serving: (52g) inneholder 13g protein(dobbelt så mye som havregryn) , 35g carbs og 1g fett. koster 5 dollar pakken. Fikk 3 pakker i posten igår og var svært spent på smaken. Det smakte honeycorn, helt hærlig. Anbefales på det aller aller sterkeste, spesielt hvis du vil ha en variasjon fra vanlig havregryn! :D

http://www.iherb.com/Kashi-GoLean-Cereal-13-1-oz-371-g/44553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd frokostblandingen Kashi Go lean fra iherb? 1 serving: (52g) inneholder 13g protein(dobbelt så mye som havregryn) , 35g carbs og 1g fett. koster 5 dollar pakken. Fikk 3 pakker i posten igår og var svært spent på smaken. Det smakte honeycorn, helt hærlig. Anbefales på det aller aller sterkeste, spesielt hvis du vil ha en variasjon fra vanlig havregryn! :D

http://www.iherb.com/Kashi-GoLean-Cereal-13-1-oz-371-g/44553

Vekdig god syns jeg! Bruker den som musli :) Flere av de som er gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd frokostblandingen Kashi Go lean fra iherb? 1 serving: (52g) inneholder 13g protein(dobbelt så mye som havregryn) , 35g carbs og 1g fett. koster 5 dollar pakken. Fikk 3 pakker i posten igår og var svært spent på smaken. Det smakte honeycorn, helt hærlig. Anbefales på det aller aller sterkeste, spesielt hvis du vil ha en variasjon fra vanlig havregryn! :D

http://www.iherb.com/Kashi-GoLean-Cereal-13-1-oz-371-g/44553

Var fullstendig hekta på disse i sommer! Pleide å ta 50/50 Kashi frokostblanding og havregryn, tinte bringebær og helte en iskald sjokolade proteinshake over! Veldig enkelt om morgenen å lage, lett å få i seg, og en haug proteiner. :)

Utrolig gode på smak (prøvde GoLean og GoLean Crunch), smaker ikke sunt for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var fullstendig hekta på disse i sommer! Pleide å ta 50/50 Kashi frokostblanding og havregryn, tinte bringebær og helte en iskald sjokolade proteinshake over! Veldig enkelt om morgenen å lage, lett å få i seg, og en haug proteiner. :)

Utrolig gode på smak (prøvde GoLean og GoLean Crunch), smaker ikke sunt for å si det sånn.

Ja det er det som er så digg, at det smaker veldig usunt haha. Det skal sies at for dem som bryr seg(ikke jeg) så er det mer enkle sukkerarter i Go Lean, enn det er i havregryn. Men vil tørre å påstå at den dobbelte proteinmengden så til de grader veier opp for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det som er så digg, at det smaker veldig usunt haha. Det skal sies at for dem som bryr seg(ikke jeg) så er det mer enkle sukkerarter i Go Lean, enn det er i havregryn. Men vil tørre å påstå at den dobbelte proteinmengden så til de grader veier opp for dette.

Innholdet er uansett milevis bedre enn samtlige ferdige frokostblandingen på det norske markedet (type all bran etc). Det er uansett digg å spe ut med havregryn eller noe annet :) Enig i at proteinmengden uansett gjør veier opp for litt sukker :)

Originalen har best innhold tror jeg, mest protein, og veldig god! http://www.iherb.com/Kashi-GoLean-Cereal-13-1-oz-371-g/44553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innholdet er uansett milevis bedre enn samtlige ferdige frokostblandingen på det norske markedet (type all bran etc). Det er uansett digg å spe ut med havregryn eller noe annet :) Enig i at proteinmengden uansett gjør veier opp for litt sukker :)

Originalen har best innhold tror jeg, mest protein, og veldig god! http://www.iherb.com/Kashi-GoLean-Cereal-13-1-oz-371-g/44553

Ja jeg bruker originalen! :) Allerede spist opp 2 pakker de seneste dagene hehe. Helt sykt godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har sikkert blitt tatt opp før, men prøver meg her likevel. Jeg vurderer å kjøpe kanel og søtning på iherb, men har aldri bestilt noe herfra før (har generelt handlet veldig lite på nettet). Er det noe spesielt jeg burde være obs på? enkelte ting som ikke kommer gjennom tollen har jeg hørt, og noe om at det er en viss vekt før man må betale mer..? er det trygt? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Dette har sikkert blitt tatt opp før, men prøver meg her likevel. Jeg vurderer å kjøpe kanel og søtning på iherb, men har aldri bestilt noe herfra før (har generelt handlet veldig lite på nettet). Er det noe spesielt jeg burde være obs på? enkelte ting som ikke kommer gjennom tollen har jeg hørt, og noe om at det er en viss vekt før man må betale mer..? er det trygt? :p

For å unngå toll, bestill pakke på under 200kr (ikke inkludert frakt.)

Søtning og kanel kommer gjennom.

Det er helt trygt. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har sikkert blitt tatt opp før, men prøver meg her likevel. Jeg vurderer å kjøpe kanel og søtning på iherb, men har aldri bestilt noe herfra før (har generelt handlet veldig lite på nettet). Er det noe spesielt jeg burde være obs på? enkelte ting som ikke kommer gjennom tollen har jeg hørt, og noe om at det er en viss vekt før man må betale mer..? er det trygt? :p

Vekten er også grei å tenke på.

Vekten må være på maksimal 4 pound for at du skal få det rimeligste alternative.

Jeg har forøvrig skrevet en iHerb-guide her

http://dedication.blogg.no/1306081882_iherb.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om jeg i det hele tatt får pakken min. Ekstremt mye tull med DHL...

Får beskjed om at pakken har vært på døren, men ingen tegn til dette. Deretter lover de å levere neste dag, samt ringe i forkant. Ingen levering. Deretter lover de at de skal levere 2 dager senere, men da skulle jeg dra til Stavanger. De endret adressen til Stavanger, og den skulle bli fortløpende. For et par timer siden ble den prøvd levert... i Bergen..

Har bestilt Garlic Nuggets, Freeze-dried jordbær, tørka cranberries og noe walden farms snadder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...