Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som har prøvd frokostblandingen Kashi Go lean fra iherb? 1 serving: (52g) inneholder 13g protein(dobbelt så mye som havregryn) , 35g carbs og 1g fett. koster 5 dollar pakken. Fikk 3 pakker i posten igår og var svært spent på smaken. Det smakte honeycorn, helt hærlig. Anbefales på det aller aller sterkeste, spesielt hvis du vil ha en variasjon fra vanlig havregryn! :D

http://www.iherb.com/Kashi-GoLean-Cereal-13-1-oz-371-g/44553

Hadde høye forventninger yil denne, for så mange har skryti av den.. Såå skuffa :dry:

Skikkelig kjedelig smak. Litt sånn papp :huh: Ikke noe Honeycorn her iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, godt at smaken er som baken! ;)

Det er iallefall sant ;)

den er SYKT god hvis man spiser den med en proteinshake istedet for vanlig melk. Jeg har bare prøvd sjokoladeprotein, men det var ihvertfall kjempegodt! :love:

Siden hundene mine syns de var knallgode, bruker jeg det som godis for de, så jeg selv kan gå tilbake til havregrøten min.

Den er vanskelig å erstatte tydeligvis :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Litt dumt spm fra meg:

Har bestilt fra Iherb i mange år, men alltid brukt den billigste frakten. Tenkte jeg skulle prøve DHL nå. Mange her som sier de ringer på forhånd når de skal levere, men hvordan får de til det når man ikke registrer mobilnr på iherb?:S

Finner deg vel via adressen og navn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke dyrere å kjøpe walden farms sirup og slikt fra iherb? Uansett om man velgr en liten pakke med én, vil den være for tung til å få billig frakt...

Men så koster jo ikke "dyr frakt" mye heller, da. Om jeg kjøper WF-produkter for å fylle opp tollkvoten får jeg ca 7 eller 8 stykker. Da koster det maks 40,- i frakt om jeg ikke har regnet meg helt tullete ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg tar 5 stk blir det kr 189 (unde rkr 200) og 12 $ i frakt (dhl, den billigste da). Gjør jeg det rett?

Ser sånn ut, ja. 60,- for å få det på døren er jo ikke akkurat krise, og en pakke full av WF-produkter er omtrent så tungt man kan få det for under 200,- ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen med litt mer peiling enn meg som kunne sjekka om disse to produktene kommer gjennom tollen? Er ganske sikker, ingen åpenbare varsellamper som blinker slik jeg ser det, men er likevel møkk lei "clearamce event" med påfølgende retur av varer. (Har tidligere blingset litt med vitamingrenser og ett og annet legemiddel). Setter stor pris på hjelp!

http://www.iherb.com/EAS-Myoplex-Original-Shake-Mix-Chocolate-Cream-20-Packets-2-7-oz-78-g-Each/36946#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=myoplex&rc=6&sr=null&ic=1

http://www.iherb.com/Nature-s-Best-Iso-Pure-Perfect-Isopure-Dutch-Chocolate-20-Servings-3-17-oz-90-g-Each/10874#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=nature's%20best%20isopure&rc=2456&sr=null&ic=11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...