Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noe algegreier som skulle være bra for huden(Sliti med alvorlig akne i ungdomstiden)

Denne skulle drekkes 4 ganger til dagen og smaka som om man hadde kokt dårlig reker,

i en kraft av sure gymsokker og vannet til sure agurker...

I say no more.

Smaker jo digg, mann!

PF vaniljeprotein derimot :huh:

Fikk vel en av de bøttene det var noe kødd med. Var jo lotto om man fikk noe bra eller dårlig. Fått mye kritikk for at det var brukt erteprotein, at det bare var halvparten av oppgitt proteinmengde osv.

Fikk vel en av de bøttene det var noe kødd med. Var jo lotto om man fikk noe bra eller dårlig. Fått mye kritikk for at det var brukt erteprotein, at det bare var halvparten av oppgitt proteinmengde osv.

Jepp, jeg hørte om det der...

Vet du om det er ordna opp i? Håpløst hvis det ikke er 85 % protein som det står på etiketten.

Annonse

C24 rensekur i mine yngre, dummere dager. Bl.a. 1dl olivenolje blandet med 1dl gralefruktjuice.

Og glutaminpulver fra star nutrition. Ville ikke blande seg med noe og smakte papp.

Bro-tips til ekle ting: kjøp tomme kapsler på iherb og kapsle sjæl.

Et wheyprotein med "sjokoladesmak" som Multipower solgte for en god del år tilbake. Introduserte meg til tankesettet "no pain, no gain" siden jeg hadde dårlig råd og bestemte meg for å spise opp driten, samme hva.

Annonse

Tech nutrition proteinpulver sjokoladesmak, for jenter.

Mulig de har forbedret den siden denne grusomme opplevelsen for 5-6-7 år siden. Det håper jeg. Aner ikke om den eksisterer enda engang. Den var helt forjævlig.

images?q=tbn:ANd9GcQzlihjOp1QvXx8su_94M1-EKljfa8fr64CVyGeNAG4Qhu1u4Wh

Var definitivt et slikt produkt. Etter mange år med trening og forskjellige kosttilskudd så tar denne definitivt kaka. Alle som klager over ulike proteinpulver vet ikke hva de har "gått glipp av". Forstår ikke at jenter kan spise slike ting og samtidig klage over sæd?! Men, det blir vel en annen diskusjon :p

images?q=tbn:ANd9GcQzlihjOp1QvXx8su_94M1-EKljfa8fr64CVyGeNAG4Qhu1u4Wh

Var definitivt et slikt produkt. Etter mange år med trening og forskjellige kosttilskudd så tar denne definitivt kaka. Alle som klager over ulike proteinpulver vet ikke hva de har "gått glipp av". Forstår ikke at jenter kan spise slike ting og samtidig klage over sæd?! Men, det blir vel en annen diskusjon :p

Hm, kanskje du burde spise mindre hvitløk og sterke kryddere?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...