Gjest Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Det ville vært en større synd å IKKE spise rullekaken søsteren din tok med hjem til deg:) Jaa, du har vel egentlig helt rett i det!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Ingen som sier vi ikke legger på oss Hehe, noen er vel bare heldige og har høyere forbrenning enn andre! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvikkjente93 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 I dag føler jeg at jeg har syndet med så alt for mye. Et eple og banan (som ikke står på planen), og i alle fall ikke rullekakestykket lillesøsteren min tok med hjem fra skolen til meg Misunner de som kan spise uten å legge på seg altsåå Hvordan kan et eple og en banan legges under kategorien "synd"? Pangaea, ThereseHag, lele og 12 andre 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 JHvordan kan et eple og en banan legges under kategorien "synd"? Er jo egentlig ikke en synd, men har begynt på biorytmediett, så skal kun spise havregrøt av karbo! Ikke frukt ogsånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 J Er jo egentlig ikke en synd, men har begynt på biorytmediett, så skal kun spise havregrøt av karbo! Ikke frukt ogsånn Da kan jeg glede deg med at du ikke har syndet - for biorytme handler egentlig kun om å spise karbohydratene sist på dagen, Det har ingenting å si hvilke karbohydrater du spiser:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaAaAa Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Når jeg leser hva folk kaller synd her, så tørr jeg nesten ikke skrive hva min synd de siste par dagene har vært But here goes.. Smådigg for 129 kr, nesten 1 hel dansk winerstang, 1 pose bacongull, x antall vaffler og to store stykker eplekake. Dette i tillegg til vanlig mat, og alt spist med stor glede Tine, Aurelius, slettet og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Da kan jeg glede deg med at du ikke har syndet - for biorytme handler egentlig kun om å spise karbohydratene sist på dagen, Det har ingenting å si hvilke karbohydrater du spiser:) Okei, så selv om det ikke står på planen gjør det ikke noe om jeg tar en banan med havregrøten da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Okei, så selv om det ikke står på planen gjør det ikke noe om jeg tar en banan med havregrøten da? Om du har fått et kostholdsoppsett kan det være greit å holde seg til det ang kalorier etc - men snakk med den som laget det og spør om du kan bytte ut noe med banan/ kutte ned på mengden havregrøt for å få det til å passe kaloribudsjettet (I) Men i hovedsak har det ingenting å si om du spiser frukt til havregrøten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fredrik Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Lagde en eplekake (ikke fitnesskake) for å ta ett stykke til kaffen, endte opp med hele kaka i kjeften til slutt. Med krem selvfølgelig.. :cool: Er så svak når det kommer til kombinasjonen av sukker, smør og kanel... Aurelius, miaheart, Kvikkjente93 og 7 andre 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunni Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Ble både chips og sjokolade i går! Værste var at det ikke smakte til forventningene, men ble spist opp likevel :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
psychgeek Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Jeg fortærte en 65g plate crispo i går. Den lå og fristet i automaten jeg holdt på å sovne mot og trengte å våkne nok til at skolearbeidet kunne fullføres. Inntaket hadde ønsket effekt og jeg angrer intet! Tror ikke jeg har spist crispo siden jeg var lita! Aurelius 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 Tror ikke jeg har spist crispo siden jeg var lita! DER snakker vi Synd ja! Lena Ludvigsen, Afterall, psychgeek og 2 andre 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 1stk stor Tako-pizza(legendarisk) på Yonas i Tromsø. Toppet det hele med en saftig mørketidsbolle etterpå. Hadde kjøpt meg smågodt som skulle fortæres etterpå, men noe gikk utrolig galt i magen så smågodtet ble ikke rørt engang. Magen låste seg heilt. Lurer på om jeg fikk et slags glutensjokk eller noe da jeg ellers er på en streng diett, og oppcarbingsdagene mine stort sett foregår på havregrøt(nam nam) og frukt. Mageknipe i mange i typ 8 timer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 forøvrig mange gode syndere hær. jeg kan dessverre ikke måle meg med mange her hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 20. november 2013 Del Skrevet 20. november 2013 forøvrig mange gode syndere hær. jeg kan dessverre ikke måle meg med mange her hehe Klart du kan, det er bare et spørsmål om å gå inn for det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Klart du kan, det er bare et spørsmål om å gå inn for det:) ja julen ligger rett rundt hjørnet! DA blir det nok noen synder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lena Ludvigsen Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 1stk stor Tako-pizza(legendarisk) på Yonas i Tromsø. Toppet det hele med en saftig mørketidsbolle etterpå. Hadde kjøpt meg smågodt som skulle fortæres etterpå, men noe gikk utrolig galt i magen så smågodtet ble ikke rørt engang. Magen låste seg heilt. Lurer på om jeg fikk et slags glutensjokk eller noe da jeg ellers er på en streng diett, og oppcarbingsdagene mine stort sett foregår på havregrøt(nam nam) og frukt. Mageknipe i mange i typ 8 timer... Hva er en mørketidsbolle? Edit: Takk google. Jeg er deg evig sjalu for den:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 21. november 2013 Del Skrevet 21. november 2013 Hva er en mørketidsbolle? Edit: Takk google. Jeg er deg evig sjalu for den:( hehe ja DEN ja! har sett den poppe opp på alle butikker de seneste månedene og fristelsen ble bare alt for stor til slutt. Den var sinnsykt god, med vaniljekrem inni. Huff får vann i munnen av å tenke på den:dead: Lena Ludvigsen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melis1988 Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Hva er en mørketidsbolle? Edit: Takk google. Jeg er deg evig sjalu for den:( Noen goder må vi i Nord ha for å stampe rundt i total mørke fra november til januar Afterall, Lena Ludvigsen og playfair90 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThomasS Skrevet 22. november 2013 Del Skrevet 22. november 2013 Lagde meg brownies (de ble spist opp i løpet av 1,5 døgn) og en pizza i dobbeldekker-edition, som jeg selvsagt druknet i ost. Gains. stingi, melis1988, Slettet brukerkonto og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.