Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Smågodt, chips og dipp, litt nøtter, og poteter til middag!! Om det var digg? hell yeah! og jeg gidder ikke å sitte igjen med dårlig samvittighet mer, dette her fortjener jeg! Litt små gleder med sukker gjør meg så glad, spesielt når jeg er så flink til å spise sunt og trene masse ellers :D god helg!

Fortsetter under...

Annonse

Ha ha er nok ikke det nei, han var bare rar, så når jeg tok posen med biler sa jeg "nå er jeg vel oppe i 8000 kcal eller?". Da holdt han kjeft:p

haha, regner med han var en sånn typisk uvitende usunn fyr som gjerne skulle ønske han var fit, men som er litt for glad i pølsene på jobben :p

Jøsses, i dag har det gått ned på alt som finnes av mat :confused:

Det har gått ned både spaghettirester fra i går, kylling og ris, enda mer kylling med enda mer ris, også 2 pølser! Også to bananer. Og nå vil jeg ha en proteinshake fordi jeg har lyst på noe søtt.

Nytter ikke å slanke seg, hvertfall ikke dagen derpå.

Jøsses, i dag har det gått ned på alt som finnes av mat :confused:

Det har gått ned både spaghettirester fra i går, kylling og ris, enda mer kylling med enda mer ris, også 2 pølser! Også to bananer. Og nå vil jeg ha en proteinshake fordi jeg har lyst på noe søtt.

Nytter ikke å slanke seg, hvertfall ikke dagen derpå.

Håper du kødder nå, er virkelig kylling og ris, spaghetti + to pølser en synd? Tror det er den sunneste dagen derpå maten jeg har hørt noen har spist.

Annonse

Jeg sier herved opp mitt medlemsskap i denne tråden. Har ikke noe her inne å gjøre... på en god stund!:whistling:

Amen!:D

Jeg sier som deg. Gud gi meg styrken til å slippe å innrømme noe som helst her! ..ihvertfall frem til helgen ;D ennå er det bare mandag.. :ninja:

Håper du kødder nå, er virkelig kylling og ris, spaghetti + to pølser en synd? Tror det er den sunneste dagen derpå maten jeg har hørt noen har spist.

Haha, hadde du sett porsjonene hadde du sikkert forstått det. :p Er ikke vandt til å spise ris og spaghetti ellers i hverdagen, så hele dagen ble et stort festmåltid!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...