Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 Bokse hocket pulver:rolleyes:

[ATTACH=full]1560[/ATTACH]

i går spise jeg noen pepperkaker, endte med at jeg kastet hele boksen i søppla. Men så fant jeg ut at jeg kunne jo bare gå i søppelet, hente boksen og ta ut en kjeks til. SÅ jeg åpna boksen, og heiv de oppi komposten:confused:

Haha, ååh, så glad jeg blir når jeg ser det er flere enn meg som holder på sånn :p Kjøper "fy-mat", spiser litt, angrer ---> Kaster! Føler meg som en retard hver gang, men jeg lærer aldri! Jeg pleier forresten helle zalo på det jeg kaster, sånn just in case :whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha føler meg temmelig teit da ja:p

har ennå ikke skjedd at jeg har tatt noe opp fra kompost dunken, MEN jeg har tatt ting opp fra søppelet:confused:

Haha, er det jeg har brent meg på også - derfor Zalo ;) Huff, godt jeg ikke er alene om denne uvanen :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, ååh, så glad jeg blir når jeg ser det er flere enn meg som holder på sånn :p Kjøper "fy-mat", spiser litt, angrer ---> Kaster! Føler meg som en retard hver gang, men jeg lærer aldri! Jeg pleier forresten helle zalo på det jeg kaster, sånn just in case :whistling:

Herlighet, vil ikke vite hvor mye alt jeg har kasta blir i penger.. En halv boks lettis ligger å smelter i søppeldunken just nuh.

Blir så irritert, fryktelig unødvendig da.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, vil ikke vite hvor mye alt jeg har kasta blir i penger.. En halv boks lettis ligger å smelter i søppeldunken just nuh.

Blir så irritert, fryktelig unødvendig da.!

Jeg vet - utrolig unødvendig, og forferdelig sløsing med penger. Tror kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt 2012 - ikke kaste mat (og heller ikke kjøpe mat jeg vet jeg kommer til å kaste etter å ha tatt to munnfuller) :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i Sverige i dag og kjøpte ikke smågodt, men derimot kyllingspyd i texas honey marinade! Fy søren så digg! Ikke så veldig dårlig samvittighet, men ikke helt planlagt i forhold til dietten! Kjøpte også glutenfrie pepperkaker som skal gomles i morgen på spisedagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet - utrolig unødvendig, og forferdelig sløsing med penger. Tror kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt 2012 - ikke kaste mat (og heller ikke kjøpe mat jeg vet jeg kommer til å kaste etter å ha tatt to munnfuller) :eek:

Er med på den.. Ikke spesielt økonomisk, bare tull å gjøre sånn. Når man VET hvordan det blir, gang på gang..!:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ræva full av penger som kaster sånt (tydeligvis ofte) eller? :p

Nei, ikke i heletatt. Har ikke noen god forklaring egentlig, kjøper noe godt for at jeg tenker i kveld skal jeg kose meg.. Men får uendelig dårlig samvittighet, når jeg kjenner på metthetsfølelsen etter å ha spist noe jeg ikke burde. Så for å kvitte meg med den følelsen, hjelper det å fysisk kaste det jeg blir uvel av. Ikke logisk, ikke spesielt smart gjort..Men jeg gjør det, gang på gang. Blitt lengre mellom det skjer etter at jeg begyte på dietten..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke i heletatt. Har ikke noen god forklaring egentlig, kjøper noe godt for at jeg tenker i kveld skal jeg kose meg.. Men får uendelig dårlig samvittighet, når jeg kjenner på metthetsfølelsen etter å ha spist noe jeg ikke burde. Så for å kvitte meg med den følelsen, hjelper det å fysisk kaste det jeg blir uvel av. Ikke logisk, ikke spesielt smart gjort..Men jeg gjør det, gang på gang. Blitt lengre mellom det skjer etter at jeg begyte på dietten..:)

Enig, akkurat samme greia her! Er ikke fordi jeg har så mye penger til overs, er bare min egen dumhet... :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I DAG! Ble det en pizza på peppes. Katastrofe fra begynnelsen av. Skulle ha glutenfri, men den jeg hadde var plutselig ikke glutenfri alikevel. Så fikk de andre pizzaen men ikke jeg, for servitøren mistet den i gulvet. Så endelig fikk jeg, og da var jeg så sulten at jeg spiste den uten å bry meg om at den var smakløs. Trist! En unødvendig synd!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...