Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

prøvde den nye sørlandschipsen(havsalt og snill(lol) pepper) på fredag. og den var så god at jeg spiste hele posen.

den var faktisk såå godt at jeg kjøpte enda en pose på lørdag og spiste opp den også :(

tørr ikke se på posen for å finne ut hvor mange kcal det var

Ish 500 kcal per 100 g, 150 g i enpose (?) x 2 poser = 1500

Bare hyggelig! :p

Mohahahahahahahahahahahaaha :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konsert og bytur på lørdag med tilhørende sukkerdynka drikkevarer. Toast og ostemauling da jeg kom hjem.

Søndag ble bakrusen pleiet med brunost, müsli med vaniljekrem, frukt og sjokoladesaus, og en litt for stor porsjon gullfisker med dip. Oj, glemte at jeg åt en liten porsjon rømmegrøt også.

:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det store for to døgn siden : sluttet med snus etter å ha vært avhengig i tre år! Kan vel ikke akkurat si at jeg har sluttet ordentlig før det har gått en stund. lett å falle tilbake vet jeg. Men dette førte altså til at behovet for å ha noe annet i munnen ble stort, og jeg har spist smågodt to dager på rad. (Både lørdag & søndag). Nå er det mandag og jeg er tilbake i den normale hverdagen. Lever så og si på tyggis og på ekstremt dårlig samvittighet etter helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...