Smoit Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Pizza x2.. Til middag og etter jobb. I går vel og merke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Oreois Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InaL Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 2 Bokse hocket pulver:rolleyes: [ATTACH=full]1560[/ATTACH] i går spise jeg noen pepperkaker, endte med at jeg kastet hele boksen i søppla. Men så fant jeg ut at jeg kunne jo bare gå i søppelet, hente boksen og ta ut en kjeks til. SÅ jeg åpna boksen, og heiv de oppi komposten:confused: Haha, ååh, så glad jeg blir når jeg ser det er flere enn meg som holder på sånn Kjøper "fy-mat", spiser litt, angrer ---> Kaster! Føler meg som en retard hver gang, men jeg lærer aldri! Jeg pleier forresten helle zalo på det jeg kaster, sånn just in case :whistling: gammelkaffe, Bjørn-Erlend Meistad, madeli og 8 andre 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InaL Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 haha føler meg temmelig teit da ja:p har ennå ikke skjedd at jeg har tatt noe opp fra kompost dunken, MEN jeg har tatt ting opp fra søppelet:confused: Haha, er det jeg har brent meg på også - derfor Zalo Huff, godt jeg ikke er alene om denne uvanen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 planlegger å spise store mengder taco i kveld! WITHOUT SHAME Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bmbb Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Planlegger å både spise godteri OG drikke alkohol i kveld! og without shame her også kvaksinj 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Haha, ååh, så glad jeg blir når jeg ser det er flere enn meg som holder på sånn Kjøper "fy-mat", spiser litt, angrer ---> Kaster! Føler meg som en retard hver gang, men jeg lærer aldri! Jeg pleier forresten helle zalo på det jeg kaster, sånn just in case :whistling: Herlighet, vil ikke vite hvor mye alt jeg har kasta blir i penger.. En halv boks lettis ligger å smelter i søppeldunken just nuh. Blir så irritert, fryktelig unødvendig da.! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har dere ræva full av penger som kaster sånt (tydeligvis ofte) eller? Lilla 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InaL Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Herlighet, vil ikke vite hvor mye alt jeg har kasta blir i penger.. En halv boks lettis ligger å smelter i søppeldunken just nuh. Blir så irritert, fryktelig unødvendig da.! Jeg vet - utrolig unødvendig, og forferdelig sløsing med penger. Tror kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt 2012 - ikke kaste mat (og heller ikke kjøpe mat jeg vet jeg kommer til å kaste etter å ha tatt to munnfuller) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Effy Skrevet 4. november 2011 Forfatter Del Skrevet 4. november 2011 Var i Sverige i dag og kjøpte ikke smågodt, men derimot kyllingspyd i texas honey marinade! Fy søren så digg! Ikke så veldig dårlig samvittighet, men ikke helt planlagt i forhold til dietten! Kjøpte også glutenfrie pepperkaker som skal gomles i morgen på spisedagen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Jeg vet - utrolig unødvendig, og forferdelig sløsing med penger. Tror kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt 2012 - ikke kaste mat (og heller ikke kjøpe mat jeg vet jeg kommer til å kaste etter å ha tatt to munnfuller) Er med på den.. Ikke spesielt økonomisk, bare tull å gjøre sånn. Når man VET hvordan det blir, gang på gang..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Har dere ræva full av penger som kaster sånt (tydeligvis ofte) eller? Nei, ikke i heletatt. Har ikke noen god forklaring egentlig, kjøper noe godt for at jeg tenker i kveld skal jeg kose meg.. Men får uendelig dårlig samvittighet, når jeg kjenner på metthetsfølelsen etter å ha spist noe jeg ikke burde. Så for å kvitte meg med den følelsen, hjelper det å fysisk kaste det jeg blir uvel av. Ikke logisk, ikke spesielt smart gjort..Men jeg gjør det, gang på gang. Blitt lengre mellom det skjer etter at jeg begyte på dietten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
InaL Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Nei, ikke i heletatt. Har ikke noen god forklaring egentlig, kjøper noe godt for at jeg tenker i kveld skal jeg kose meg.. Men får uendelig dårlig samvittighet, når jeg kjenner på metthetsfølelsen etter å ha spist noe jeg ikke burde. Så for å kvitte meg med den følelsen, hjelper det å fysisk kaste det jeg blir uvel av. Ikke logisk, ikke spesielt smart gjort..Men jeg gjør det, gang på gang. Blitt lengre mellom det skjer etter at jeg begyte på dietten.. Enig, akkurat samme greia her! Er ikke fordi jeg har så mye penger til overs, er bare min egen dumhet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Men! Dere skal ha det, dere er veldig flinke som har den viljen. S.O.T 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katarina Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 popcorn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
S.O.T Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Men! Dere skal ha det, dere er veldig flinke som har den viljen. Er vel heller mangel på vilje.. :whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Hei, du hiver god mat. Det er stålvilje! InaL og madeli 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria Torres Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Spiste litt vel mye tørka frukt etter trening idag men var flink og lot mesteparten stå igjen til nestemann på jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette M Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 Mammas hjemmebakte pizza (siden jeg for en gang skyld ikke gadd lage meg separat middag) OG litt whiskey og potetgull med pappa...:whistling: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie Skrevet 4. november 2011 Del Skrevet 4. november 2011 I DAG! Ble det en pizza på peppes. Katastrofe fra begynnelsen av. Skulle ha glutenfri, men den jeg hadde var plutselig ikke glutenfri alikevel. Så fikk de andre pizzaen men ikke jeg, for servitøren mistet den i gulvet. Så endelig fikk jeg, og da var jeg så sulten at jeg spiste den uten å bry meg om at den var smakløs. Trist! En unødvendig synd!! Andy 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.