Daenerys Skrevet 17. mai 2015 Del Skrevet 17. mai 2015 10 questbarer(skamfull) tillegg til dagens vanlige måltider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brokkoli Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Cremant:love: CREMANT ER ALDRI SYND. ALDRI. FitFish og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FitFish Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 CREMANT ER ALDRI SYND. ALDRI. Det var høyst useriøst at jeg skrev det i denne tråden:giggle: Ingenting er en synd med Cremant, nei:happy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quadzilla Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Eple og fersken til frokost, kommer til å bli feit av alt fruktsukkeret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
02-snapper Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 10 questbarer(skamfull) tillegg til dagens vanlige måltider TI?! Hvordan takler magen det? :-p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daenerys Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 TI?! Hvordan takler magen det? :-p Ikke bra i det hele tatt. Fiber-overdose haha. Vondt i magen hele natten og dagen etter. Pluss ble supertørst. Er endel salt man får i seg av 10 quests SlayerDad 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurricane Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hele russetida har vært en stor synd! Prøver å komme tilbake nå, men magen er litt uenig i at jeg forsøker å spise mer regelmessig igjen, og litt sunnere. Har i dag fått spist 14 gresk yoghurt, banan, Biola smoothie og Wasa Sandwich yoghurt. Sinnsykt lyst til å lage kyllingsalat i dag... Men vi får se! Og kanskje en skål med wetabix til kveldsmat. Hmmm. Men så mange melkeprodukter. ._. Sukk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsons Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 Hele russetida har vært en stor synd! Prøver å komme tilbake nå, men magen er litt uenig i at jeg forsøker å spise mer regelmessig igjen, og litt sunnere. Har i dag fått spist 14 gresk yoghurt, banan, Biola smoothie og Wasa Sandwich yoghurt. Sinnsykt lyst til å lage kyllingsalat i dag... Men vi får se! Og kanskje en skål med wetabix til kveldsmat. Hmmm. Men så mange melkeprodukter. ._. Sukk. 14 gresk yoghurt!? Hvordan er det engang mulig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurricane Skrevet 18. mai 2015 Del Skrevet 18. mai 2015 14 gresk yoghurt!? Hvordan er det engang mulig Nei, nei, bare ett beger. Christine Gullerud og Aurelius 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Net88888 Skrevet 1. juni 2015 Del Skrevet 1. juni 2015 Syk, så spiser en is til tross for at jeg allerede har spist "for mye" . Fuck it Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaffa86 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 lurer på en ting...og tenker kanskje dette er tråden å spør i når dere har spist mer enn dere hadde tenkt eller VET at dere spiser mer enn dagsbehovet. spiser dere da mindre dagen etter, eller er det bare tilbake til normalen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Har en sykt bra økt dagen etter og fortsetter som normalt Noen dager havner jeg over, noen dager havner jeg under - så jeg gjør egentlig ingen innsats for å rette det opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Dersom jeg prøvde å gå ned i vekt til ett spesifikt tidspunkt, hadde jeg kanskje prøvd å spist ett par hundre kcal mindre i noen dager rundt tidspunktet. Men ellers ville jeg bare fortsatt som normalt. Jeg ender forsåvidt sjeldent under uten å prøve FatUnicorn og Jaffa86 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Net88888 Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Nja. Jeg spiser ikke mindre enn det jeg hadde planlagt de neste dagene. Men jeg passer litt ekstra på å ikke spise mer enn planlagt de neste dagene Kroppen har ikke så veldig vondt av en dag innimellom med litt ekstra mat tror jeg, sitter nok mest i hodet. Men, jeg er her egentlig for å si at jeg nettopp spiste tre typer italiensk is <3 riktignok ikke synd siden jeg hadde planlagt å spise det og det var en sparsommelig porsjon. Men tenkte dette var et fint sted å dele is-lykken min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TEW Skrevet 6. juni 2015 Del Skrevet 6. juni 2015 Ben & Jerry's Cinnamon buns! Helle bøtta! I regret nothing!!! 02-snapper, Lena Ludvigsen, Ole Andreas og 3 andre 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest =xXx= Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 2 store Walters mandler, 1 snickers, to Gullbrød, 1 peanuttkube og 1 toppris. Litt småkvalm. Ingen anger. Hadde planlagt dette leeeeeenge. Spiser normal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaheart Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 To kilo sjokolade er sporløst forsvunnet Aurelius, LeanMachine og Inger-Lise 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ole Andreas Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Ben & Jerry's Cinnamon buns! Helle bøtta! I regret nothing!!! Kjøpte den som trøstemat sjæl i går (siden jeg er syk). Jeg er stor fan! TEW 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest QueenWinther Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 ååå nå fikk jeg lyst på ben&jerrys ): Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 7. juni 2015 Del Skrevet 7. juni 2015 Jeg syntes den smakte pittelitt for mye kanel og litt for lite bolle, men jeg vet ihvertfall at BluebearWebcoaching liker den. Dagens syndige ; whopper og snickers til frokost for å feire at mageflesket har krympet. TEW 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.