Gå til innhold

Hurricane

Medlemmer
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Hurricane

  • Rang
    Nykommer

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Jeg blir med! Studenttilværelsen har slått til for fullt hos meg. De kiloene jeg gikk ned, holder sakte men sikkert å komme tilbake igjen. Plutselig før jeg vet ordet av det har jeg nok gått opp de 25kg jeg tok av også. Jeg begynner i morgen med et besøk på treningssenteret. Det er lenge siden, altfor lenge siden. Er ikke merkelig at jeg er trøtt og sliten med bare 1-2 måltider om dagen og bare lesing. Dette går ikke lenger!
  2. Er du åpen for å få mulige PM i så fall? 5-8g karbs pr kg kroppsvekt, sant? Og tusen takk, forresten!
  3. Takker så mye! Så da burde jeg redusere fett med 7g og øke karbohydratene? Høres bra ut.
  4. Vil ikke si at jeg har trent det "profesjonelt", men jeg har trent styrke i gjennom 1 1/2 år nå, for å hjelpe meg med vektnedgangen på 21kg.
  5. Noe lignende i alle fall. Men jeg ser ikke helt hva jeg skal lete etter? Har funnet ut hvor mange kalorier jeg trenger daglig med det og det aktivitetsnivået, denne ligger på omkring 2200 kcal daglig. Jeg satte da derfor denne planen til å være på 2100kcal. Jeg trenger egentlig 81g protein for å holde muskelmassen min ved like, men denne planen er på hele 161g protein.
  6. Det kommer jo veldig an på settingen og personlighet. Er jo noen som er inne på treningssenteret kun for å trene, og ikke bli sjekket opp.
  7. KOSTHOLDSPLAN, STYRKE (brukes kun de dagene jeg trener styrke) Frokost: Musli med cottage cheese og bær 125 gram cottage cheese 10 mandler og 10 valnøtter 1 ts honning (cirka 5 gram) 1 spiseskje havregryn (25 gram) 50 gram bær Eventuelt søtning og kanel 488kcal, 24g protein Mellommåltid: Skyr, eplekjekk ♥ (eller en annen Skyr) 183kcal, 17g protein Lunsj: 180g first price kyllingkjøttdeig, 1 boks sjampinjong, 10g tomatpurre, 52g pasta, 100g pastasaus, 50g cherrytomat = 514kcal, 46g protein Mellommåltid/etter trening: 1 banan (medium = 98kcal, 1g protein, 21g karbohydrat = vikt
  8. Denne tråden er så kjekk, for i dag vet jeg ikke hva jeg skal lage. Mange gode forslag her! I går ble det asiatisk buffet, hurra for 17. mai!
  9. Nei, nei, bare ett beger.
  10. Hele russetida har vært en stor synd! Prøver å komme tilbake nå, men magen er litt uenig i at jeg forsøker å spise mer regelmessig igjen, og litt sunnere. Har i dag fått spist 14 gresk yoghurt, banan, Biola smoothie og Wasa Sandwich yoghurt. Sinnsykt lyst til å lage kyllingsalat i dag... Men vi får se! Og kanskje en skål med wetabix til kveldsmat. Hmmm. Men så mange melkeprodukter. ._. Sukk.
  11. 0oFmE6Sql4jZACSowmpBGI Veldig spesiell.
  12. Dette er da virkelig ikke mye mat.. det er jo ikke så lurt å spise altfor lite heller. Har du prøvd søtpotetpizza? Sunt og godt, og metter litt mer.
  13. Veldig velformulert og flott skrevet av deg. Dette er så absolutt noe alle burde ta til ettertanke. Selv har jeg blogg i tillegg til at jeg er her inne, men jeg deler aldri noe som jeg ikke kan stå til rette for også irl.
  14. Først og fremst: Gratulerer med en fantastisk vektnedgang! Så utrolig flink du er! Det er dessverre slik at etter en massiv vektnedgang så vil den løse huden fremdeles være der. Selvsagt vil den jo bli fastere med trening, men helt fast er det dessverre ikke mulig å få til uten en eventuell operasjon. Ville ha rådet deg til å ta kontakt med en lege i dette tilfellet. Lykke til!
×
×
  • Opprett ny...