Bettina Skrevet 23. juni 2012 Skrevet 23. juni 2012 Smågodt, chips og dipp, litt nøtter, og poteter til middag!! Om det var digg? hell yeah! og jeg gidder ikke å sitte igjen med dårlig samvittighet mer, dette her fortjener jeg! Litt små gleder med sukker gjør meg så glad, spesielt når jeg er så flink til å spise sunt og trene masse ellers god helg! Siter
Gjest .... Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Belgisk vaffel m/sjokolade (2500kcal i følge fyren i kassa på bensinstasjonen), biler m/sjokolade (ææh), pudding, rislunsj og yoghurtnøtter:p Titanium 1 Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 "Madeleine N skrev: Belgisk vaffel m/sjokolade (2500kcal i følge fyren i kassa på bensinstasjonen), biler m/sjokolade (ææh), pudding, rislunsj og yoghurtnøtter:p kan vell ikke være mulig å få 2500kcal i en vaffel ? Siter
Indiska Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 "fat-skinny- going fit skrev: kan vell ikke være mulig å få 2500kcal i en vaffel ? Det har du rett i! Når jeg jobbet på bensinstasjon fant jeg ut at det var litt under 500kcal i en belgisk vaffel med sjokolade, husker ikke nøyaktige tall Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 "TonjeK skrev: Det har du rett i! Når jeg jobbet på bensinstasjon fant jeg ut at det var litt under 500kcal i en belgisk vaffel med sjokolade, husker ikke nøyaktige tall høres mer rett ut det liksom Siter
Aisha Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jeg sier herved opp mitt medlemsskap i denne tråden. Har ikke noe her inne å gjøre... på en god stund!:whistling: Amen! IdaL007 og Angeliqa 2 Siter
CaraMella Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 5 stk empanadas, en gang midt på natta... Im week for them little things:cry: Siter
Gjest .... Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 "fat-skinny- going fit skrev: kan vell ikke være mulig å få 2500kcal i en vaffel ? Ha ha er nok ikke det nei, han var bare rar, så når jeg tok posen med biler sa jeg "nå er jeg vel oppe i 8000 kcal eller?". Da holdt han kjeft:p Siter
Gjest Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 "Madeleine N skrev: Ha ha er nok ikke det nei, han var bare rar, så når jeg tok posen med biler sa jeg "nå er jeg vel oppe i 8000 kcal eller?". Da holdt han kjeft:p haha, regner med han var en sånn typisk uvitende usunn fyr som gjerne skulle ønske han var fit, men som er litt for glad i pølsene på jobben Siter
Gjest .... Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 "fat-skinny- going fit skrev: haha, regner med han var en sånn typisk uvitende usunn fyr som gjerne skulle ønske han var fit, men som er litt for glad i pølsene på jobben Ha ha true, true!:rofl: Siter
Tessa Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 Jøsses, i dag har det gått ned på alt som finnes av mat Det har gått ned både spaghettirester fra i går, kylling og ris, enda mer kylling med enda mer ris, også 2 pølser! Også to bananer. Og nå vil jeg ha en proteinshake fordi jeg har lyst på noe søtt. Nytter ikke å slanke seg, hvertfall ikke dagen derpå. MaPet 1 Siter
Robin CBB Skrevet 24. juni 2012 Skrevet 24. juni 2012 "Tessa skrev: Jøsses, i dag har det gått ned på alt som finnes av mat Det har gått ned både spaghettirester fra i går, kylling og ris, enda mer kylling med enda mer ris, også 2 pølser! Også to bananer. Og nå vil jeg ha en proteinshake fordi jeg har lyst på noe søtt. Nytter ikke å slanke seg, hvertfall ikke dagen derpå. Håper du kødder nå, er virkelig kylling og ris, spaghetti + to pølser en synd? Tror det er den sunneste dagen derpå maten jeg har hørt noen har spist. Camillam 1 Siter
nolita Skrevet 25. juni 2012 Skrevet 25. juni 2012 "Aisha skrev: Jeg sier herved opp mitt medlemsskap i denne tråden. Har ikke noe her inne å gjøre... på en god stund!:whistling: Amen! Jeg sier som deg. Gud gi meg styrken til å slippe å innrømme noe som helst her! ..ihvertfall frem til helgen ;D ennå er det bare mandag.. :ninja: Aisha 1 Siter
Tessa Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 "Robin CBB skrev: Håper du kødder nå, er virkelig kylling og ris, spaghetti + to pølser en synd? Tror det er den sunneste dagen derpå maten jeg har hørt noen har spist. Haha, hadde du sett porsjonene hadde du sikkert forstått det. Er ikke vandt til å spise ris og spaghetti ellers i hverdagen, så hele dagen ble et stort festmåltid! Siter
Jakebob Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Det er nok like greit å melde synd i stor skala, før som siden. Subway skal åpne rett over gata, og jeg har utsikt fra sofakroken. FML. 123abc1 og Tomt 2 Siter
eelise Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 "Jakebob skrev: Det er nok like greit å melde synd i stor skala, før som siden. Subway skal åpne rett over gata, og jeg har utsikt fra sofakroken. FML. [ATTACH=full]40173[/ATTACH] Åå, "heldiggris" Siter
Olaf G. Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 "Jakebob skrev: Det er nok like greit å melde synd i stor skala, før som siden. Subway skal åpne rett over gata, og jeg har utsikt fra sofakroken. FML. [ATTACH=full]40173[/ATTACH] "Jakebob the Subway guy" Jakebob 1 Siter
stille Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 Det blir kebabrull til middag Fra absolut beste Kebab House i Fredrikstad Siter
oslove Skrevet 26. juni 2012 Skrevet 26. juni 2012 "Jakebob skrev: Det er nok like greit å melde synd i stor skala, før som siden. Subway skal åpne rett over gata, og jeg har utsikt fra sofakroken. FML. [ATTACH=full]40173[/ATTACH] Ånei... Jeg går forbi der to ganger om dagen! Gruer meg allerede Jakebob 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.