heleneh Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 10 biter SUSHI fra lille asia. 77g karbs ! visste ikke det føre jeg hadde inntatt dem. Nå blir det trening alikevel! Siter
Kiira Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Smågodt etter trening. Blir helt rar i munnen av sukker når man spiser det så sjeldent:P Siter
LeanderL Skrevet 26. mai 2012 Skrevet 26. mai 2012 Toppris skulle vært ulovlig.. mariaisabelle og Lars85 2 Siter
Augis Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Alkohol, potetgull, sjokolade, kjeks, dip, ost, focaccia, for mange LCHF-brødskiver med pesto/ost og peanøttsmør/syltetøy/brunost, og litt nøtter i løsvekt. Med YOGHURT- OG SJOKOLADECOATING. Og litt seigmenn og sånn. Og mauling av peanøttsmør. Amagad. Siter
Augis Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Alkohol, potetgull, sjokolade, kjeks, dip, ost, focaccia, for mange LCHF-brødskiver med pesto/ost og peanøttsmør/syltetøy/brunost, og litt nøtter i løsvekt. Med YOGHURT- OG SJOKOLADECOATING. Og litt seigmenn og sånn. Og mauling av peanøttsmør. Amagad. Shit, våkna opp i dag - MORBIDLY OBESE. StineB, Kiira og Fjonana 3 Siter
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 vin, peanøtter, chips, potetsalat, baguett, pastasalat, omelett, sjokolade, toro brownies, oreokake, gulrotkake = 18 årsdag! og jeg skal reise til frankrike i dag. fuck bikinisesongen! Sola og Augis 2 Siter
Shake90 Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 vin, peanøtter, chips, potetsalat, baguett, pastasalat, omelett, sjokolade, toro brownies, oreokake, gulrotkake = 18 årsdag! og jeg skal reise til frankrike i dag. fuck bikinisesongen! Nam! Kosa du deg ? Du er flott, Ingrid. No worries! Vi lever en gang. Jeg sier bare; fuck bikinisesongen og nyt livet :) Siter
Gjest SlettetBruker3 Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Nam! Kosa du deg ? Du er flott, Ingrid. No worries! Vi lever en gang. Jeg sier bare; fuck bikinisesongen og nyt livet :) Jaa, det var så koselig:) No worries at all! nyter livet som bare det Shake90 1 Siter
Robin CBB Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Ble litt nei "mat" i går ja...... :/ Litt Melkesjokolade, coco pops, haribo stjernemix og cola..... Jaja, ekke verdens undergang Shake90 1 Siter
Trrrtrrr Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 1 1/2 flaske vin, og gødt var det!(formen idag derimot..) Jakebob, Robin CBB, AdelH og 1 annen 4 Siter
Jakebob Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Helg, park og party. Hvor skal jeg begynne liksom..? :whistling: IsPølser i lompe med potetsalatØlRøykPastaIsSmågodtPølser i lompe med potetsalat EDIT: Ja, også pizza og potetgull da, så klart... Siter
Elena S Skrevet 27. mai 2012 Skrevet 27. mai 2012 Helga har bestått av: Vin, cider, is, og tantes hjemmelaga blåbærsyltetøy (dette er IKKE laga med sukrin altså) på alt jeg har spist av brødskiver og knekkebrød. Innser forsåvidt nå at jeg har egentlig vært ganske flink med tanke på at jeg skulle spise hva jeg ville i helga Siter
Loffern Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Var på kosetur til Ålborg med en hel gjeng.. håper kroppen tolker det som megaoppkarbing.. jeg synda som aldri før xD haha! Siter
Shenjing Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Å gud.... helg, varmt, fri -----> alk, søtt, salt. Trening NÅ. Siter
Lame Nordstrom Skrevet 28. mai 2012 Skrevet 28. mai 2012 Tja, jeg spiste både pizza og is i går og klarte allikevel å havne 1000 kalorier i underskudd med et høvelig proteininntak. If It Fits Your Macros, it ain't a sin. Daniel Sol og Augis 2 Siter
Augis Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 SMIRNOFF ICE og: baconpølse og smågodt til nattmat. Hahah, ÆSJ, føler meg som en gris! Men det var godt, da. Siter
Augis Skrevet 30. mai 2012 Skrevet 30. mai 2012 Skulle holde meg til budsjett i dag og synde innenfor kontrollerte former. Det faila bigtime, og jeg har spist som en gris. Burgertallerken (rubbel og bit), is, karamellsaus (masse), potetgull, nøtter/sjokoladenøtter, dragéegg. Robin CBB 1 Siter
hby Skrevet 31. mai 2012 Skrevet 31. mai 2012 hvor mye har det egentlig å si om man en dag går 1000 kcal over ved å spise en stor sjokolade når man har ligget ca stabilt på ca 500 under i et par uker? legger jeg da på meg 1/7 kilo, eller merker jeg det ikke så veldig godt om jeg trener 2 ganger i morgen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.