Gå til innhold

Krigsmaling!


justwannabeswole

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de kvinnemennesker som ikke gjør spesielt stor forskjell på om jeg skal på fest eller trening.

Å se ut som om jeg har ligget å skreket i en pute i en time mens jeg har blitt tatt bakfra etter endt treningsøkt er å foretrekke fremfor å gå på trening uten sminke. :p:D;):eek:

....men dette kan kanskje unngås om man har sminke som tåler en støyt, og at en liter svette paserer gjennom porene.

Jeg er fortiden inne i en periode med ca 10 treningsøkter pr. uke og bruker da ikke sminke som koster 699,- pr. 10 ml på trening siden jeg de fleste dager sminker meg to ganger om dagen.

Sist uke kjøpte jeg Mabeline 24H Super Stay foundation, og den sitter bedre enn mye annet jeg har forsøkt. Jeg bruker Lumene Eyeshadow Primer under skygge og liner og da sitter det som støpt, men uten at jeg må til med aceton for å få det bort igjen.

Så hvilken sminke synes du er best å bruke på trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker generelt ikke sminke på trening, med mindre jeg trener på kvelden (og derfor har sminke fra tidligere på dagen). Har alltid concealer på haken, da, i og med at den har blitt et krigsområde pga stress. Revurderer denne ingen sminke-policy'en da jeg kom på trening på fredag morgen og hadde tatt på mineralfoundation og bittelitt naturig rouge, ble spurt om jeg hadde sovet godt (mot normalt da liksom?), jeg så så frisk og uthvillt og fresh ut (mot normalt da liksom?? :mad:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med tanke på hvor metroseksuell som du er Stig så synes jeg igrunnen dette var et dårlig forslag!

Jeg tipper du har et bedre sminketips på lur....

TITT TITT!

Jeg bruker ikke så mye foundation og pudder på trening, rett og slett fordi jeg blir rød som en tomat uansett, og egentlig har ganske fin hud.

Men yndlingspudderet mitt er likevel fra clinique - tror det heter "almost powder". Dekker fantastisk bra! :D

Om mascara samt øyebrynsfarge (NEI, IKKE STREKER) er selvsagt alltid på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TITT TITT!

Jeg bruker ikke så mye foundation og pudder på trening, rett og slett fordi jeg blir rød som en tomat uansett, og egentlig har ganske fin hud.

Men yndlingspudderet mitt er likevel fra clinique - tror det heter "almost powder". Dekker fantastisk bra! :D

Om mascara samt øyebrynsfarge (NEI, IKKE STREKER) er selvsagt alltid på :p

Tror jeg har det samme! Noe fra clinique i hvert fall ;) Når jeg trener etter skolen så har jeg bare på meg det jeg tok på meg på morgenen, og ellers dekker jeg for det meste bare over rødheten under øynene + mascara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker samme makeup på treningen som jeg tok på om morgenen (gammel sminke), men fjerner leppestift og vasker av parfyme.

Bruker mineralmakeup (I.D.) og Chanel øyeskygge (striper ikke)

Er nok litt råååsa jeg også og liker å se fresh ut på trening, klarer å prestere mer da....sånn er det bare :blush:

hihi og noen ganger (men dette er hemmelig seff) så tar jeg på litt xtra bodylotion på armene slik at musklene synes bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er den typen som fort Glemmer sminke meg... Men jo, jeg trener uten sminke om det er det første jeg gjør, men om det er senere på dagen, blir det gammel sminke. Eller om jeg slår på stortromma innimellom, kan det hende at jeg har sminket meg, litt ;)

Bruker mineral powder fra maybellin, liker den veldig godt, siden den påføres så raskt, samt at den ser naturlig ut ;)

Har hatt en annet problem i det siste da. Har plutselig fått utslett i hele ansiktet, spesielt rundt øyner og litt rundt munn. Har på mange måter "flasset" av stor hudflak, som senere ble til store sår. Dette var, som jeg fant ut senere, i perioden jeg byttet hudkrem, så byttet om til Nivea, og nå er huden fuktig igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker sjeldent sminke på trening da det for det meste er det første jeg gjør etter jeg står opp og det ikke er noen andre på senteret. Men det er digg å føle seg fresh på trening og synes det er greit med de som sminker seg litt før trening.

... da ser jeg selvfølgelig bort i fra de som ser ut som de skal på fest på treningssentert og ikke trene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker litt mineral foundation fra Tikei, og en dæsj mascara! greier ikke å "offentlig" uten sminke lengre... så jeg er en av de som er sminket mens de trener! oh my god! men det er forskjell på litt sminke.... og dytte hele brunkremtuben i trynet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...