Gå til innhold

Krigsmaling!


justwannabeswole

Anbefalte innlegg

Sminker meg ikke om dagens sminke enda sitter, men har jeg timer så klasker jeg på mer, jeg må stå foran folk og (noen ganger) late som jeg er i kanonform :D Og da MÅ jeg bare ha det, selv om jeg har panda-looken etterpå :D Har faktisk en lilten sminkepung i jobbegarderoben :blush:

Men jeg er altså ikke redd for å svette, selv om jeg har sminke.. ikke redd for jævlig bustete hår heller.. Heldigvis.. For frizzball huet her er ikke lett å få skikk på .. Men bruker alle slags sminkemerker. Bare de frister meg i butikken, så er jeg solgt.. Men dukker opp freshfaced på morran, noe annet gidder jeg ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har på litt sminke på trening, syns det er viktig å føle seg vel der også:) Sminke på huden bruker jeg særdeles sjeldent, hvertfall ikke på trening. Men litt øyenskygge, mascara, brynpenn og eyeliner kan jeg lett finne på å ha på på trening. De fleste dagene trener jeg rett etter forelesning, så gidder ikke fjerne alt før trening. De dagene jeg trener fra morgenen av tar jeg bare på litt sminke for å føle meg vel:) Kanskje jålete, men men :p Parfyme tar jeg aldri på før trening da, der går grensen ;)

Sminken min renner ikke, selv om jeg svetter (mye!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker aldri sminke på trening, og har jeg noe på fra dagen så tar jeg alltid fem minutter ekstra for å fjerne det som er.

Var faktisk ikke klar over at det var såpass utbredt blandt jenter å trene med sminke heller...

Man lærer noe nytt hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker alltid sminke på trening, uansett. Bruker samme sminke over alt (utenom til fest da, da blir det mer ;)).

Men jeg synes det er viktig (som flere har nevnt) å føle seg vel. Jeg føler meg ikke vel i det hele tatt hvis jeg skulle dukket opp på trening uten noe form for sminke. Jeg har ikke uren hud, er ikke særlig bleik, men sminken er vel bare meg.

MEN det finnes grenser, selv for meg, har hatt to fjortisjenter på treningen som er der maks en gang i mnd, med festsminke, falske øyevipper, synlig hair extensions, og utringning. Hehe, daaaa har det gått for langt synes jeg. Men hvis det er det som skal til for at de føler seg vel, så er det vel greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker alltid sminke på trening, uansett. Bruker samme sminke over alt (utenom til fest da, da blir det mer ;)).

Men jeg synes det er viktig (som flere har nevnt) å føle seg vel. Jeg føler meg ikke vel i det hele tatt hvis jeg skulle dukket opp på trening uten noe form for sminke. Jeg har ikke uren hud, er ikke særlig bleik, men sminken er vel bare meg.

MEN det finnes grenser, selv for meg, har hatt to fjortisjenter på treningen som er der maks en gang i mnd, med festsminke, falske øyevipper, synlig hair extensions, og utringning. Hehe, daaaa har det gått for langt synes jeg. Men hvis det er det som skal til for at de føler seg vel, så er det vel greit :)

jeg bruker også alltid sminke på trening, enten jeg trener 5 på ettermiddagen eller 7 på morgningen. det er en del av morgenrutinen min, og jeg føler meg bedre med sminke, så da ser jeg ingen grunn til å gå uten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ukedagene trener jeg tidlig om morgenen (klokka 06'ish), så da er fjeset mitt sminkefritt ...på den andre siden gidder jeg da ikke fjerne sminken før jeg går på trening, de gangene jeg legger økten senere på dagen/kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ofte sminke på trening, mest pga. at jeg har vært på jobb før trening. Men jeg vurderer å sminke meg når jeg trener om morgenen også (les: førmiddag). Jeg er egentlig blond, så jeg føler jeg må fylle inn øyenbrynene mine for å ikke se helt dust ut. Så lenge sminken ser naturlig ut, ser jeg ikke problemet med å sminke seg før trening. Det er viktigt å føle seg bra også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Trippel Protection dagkrem med farge fra No7 (du får kjøpt den på Boots Apotek), den er kjempegod! Også blander jeg den med en hudkrem fra Soap & Glory (også Boots), husker ikke hva den heter. Så tar jeg litt pudder, litt rouge, litt farge på øyenbryn (de er så lyse at de forsvinner uten :o ), en tynn stripe farge over øyenvippene, og avslutter med ett eller to strøk maskara (brun faktisk. Kjempegøy hver gang jeg handler brun maskara: Går bort til disken og gir den til dama. "Det var brun du skulle ha? Er du sikker?" sier hun. Ehm, ja, ellers hadde jeg ikke tatt den..:huh:) også er jeg ready to go. Uansett om det er morgen eller kveld. Hvis jeg gidder, tar jeg litt øyenskygge på før fest, men ikke bestandig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...