Gå til innhold

Krigsmaling!


justwannabeswole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Bruker sjeelden sminke på trening... kanskje litt concealer hvis jeg ser verre ut enn heksa hvit. Eneste unntaket er de dagene jeg trener på kvelden og jeg allerede har på meg sminke - men kunne ikke falt meg inn å pynte meg før jeg skal på trening :p Svetter som en gris og blir rød i trynet lell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg vært på skolen før trening så har den dagligdagse sminken på (concealer, foundation, litt solpudder og maskara), men kommer jeg rett fra senga og så bare MÅ jeg ha på concealer, litt solpudder og bøye vippene for å ikke se ut som en freak.

Det er viktige å føle seg vel på trening for å yte max, og må det sminke til så er det greit :D

Men babydolls med tre tjukke lag foundation og sotede øyne på mølla klokka 06.00 på morgenen syns jeg det er litt vel drøyt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvis jeg skal trene sånn ca. rett etter jeg har stått opp pleier jeg ikke å bruke sminke.

Skal jeg trene etter jobb, så har jeg den "gamle" sminken på... foundation, concealer og mascara. Gidder ikke å fjerne den før jeg skal trene da. Men jeg ikke ha sminke på for å kunne trene altså! :) Jeg blir rød i trynet uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hverdagssminke, av typen jeg bruker hvis jeg skal ut av huset og føler meg litt dass. Det er Green People Volume Mascara (som ikke gir volum, men veldig pene, naturlige vipper), Juice Beauty Concealer på evt kviser, og litt Organic Glam Rouge. Farger vipper iblandt, og da dropper jeg mascara, og har jo stort sett pen hud, så da blir det kun litt rouge. Men har jeg en bra dag, (og det skjer nesten hver dag ;) ) så går jeg uten. Viktigste for meg er at sminken min "virker", og at ingrediensene er bra. Økologisk sminke ftw! :thumbsup:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg orker ikke å gå ut av huset uten sminke :p Ja jeg er nok såpass forfengelig. Maskara fra Dior klarer jeg meg ikke uten ( tre lag ), også MÅ jeg ha mineralfoundation fra TiKei. Naturlig pudder som ikke synes på huden, den blander seg fint :D Også får man ikke kviser av den om man bruker den på trening siden den ikke tetter porer. Nå bruker ikke jeg tjukke lag, men bare litt for å jevne huden litt, også ser huden mye penere ut :D Litt diskre solpudder gjør hele finishen på sminken.

Jeg var nemlig litt plaga med uren hud en periode, men det gikk over etter jeg begynte med TiKei :D

Jeg har forresten lyse øyevipper og uten maskara ser jeg bare fjern ut syns jeg :p Også farger jeg øyenbryna siden de også er lyse :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt en vane egentlig, brukt maskara siden barneskolen.. Litt rouge i kinnene, så er det good to go. Samme på jobb, klatrer jo på hustak om dagene.. Sminke og perleøredobber der òg. En gammel gubbe kom løpende ut for noen dager siden, da jeg nettopp hadde klatra opp; "Dævven det e jo DEIN rypa oppå taket!" Hihi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor dere stresser med hvorvidt dere har sminke på eller ikke på trening, det er ikke ansiktet deres vi glor på uansett. :)

:p

Er ikke noe stress tar 5 minutter. Har noe med å føler seg vel på trening også ;)

Å jeg har hørt at det tydeligvis ikke er ansiktet dere glor på :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nok en stemme på sminke fra Tikei! Bruker først et primerpudder derfra og så et lag foundation. Huden ser mye jevnere og friskere ut, på et vis. Og det er helt greit. :) Concealer (Mac Studio Finish), Paint Pot Painterly fra Mac på øyelokkene og maskara (Clinique High Impact), og så er jeg klar for å trene om det er på morgenen. Utpå dagen har jeg bare på meg den sminken jeg har på, tar den ikke av for å trene. Da blir det det over pluss øyeskygge og øyebrynsfarge og -gel (Mac). Synes det er helt greit å ha sminke på trening, men tar av store øredobber og smykker. Vil helst ikke være en av dem man tror har pyntet seg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her! Et strøk Tikei og bittelitt rouge så jeg ser frisk ut. Det må til, siden jeg er så bleik at jeg går i ett med snøen. Litt maskara og litt brynpudder. Ser naturlig ut, jeg føler meg freshere og det tar ikke mer enn to minutter på badet. Jeg trener som regel på ettermiddag/kveld, og da gidder jeg ikke fjerne sminke først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...