Gå til innhold

Krigsmaling!


justwannabeswole

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Mote og sminke er ikke kjedelige greier, synes jeg..

Men hvis det første jeg gjør når jeg står opp er å trene, så gidder jeg ikke sminke meg for å svette det av igjen, men venter heller til etter trening. Men hva jeg har på meg tenker jeg på, da. :p liker ikke å se ut som en dass som har tatt på seg pappa sin utvaska tskjorte i str xxl.

Tror nok jeg kvalifiserer som dass jeg da, mesteparten av "arbeidsuka"..

Sminker kun når jeg skal ut på byen, men ikke alltid, og da er det stort sett bare litt øyenskygge eller eyeliner, og mascara. Bruker ekstremt sjelden concealer og pudder.

Ser det er mange jenter som svetter med sminke på, som får en skjoldet finish pga svetten som renner over foundation, pudder osv. For de som ikke bevisst sminker seg for trening, så trodde jeg kanskje det gikk an å ha make up-fjerner(servietter) i veska, men igjen, her er det jo dassen som snakker..!

Forøvrig er det ikke sminke som får meg til å yte max, ingenting som har med utseende å gjøre. Når jeg skal trene, så er det meg og mitt. Jeg er ikke der for fesjå eller sjekking, jeg skal trene. Men igjen, dassen speaking.

Desverre tviler jeg på at jeg er singel fordi jeg ikke bruker sminke på trening..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg kvalifiserer som dass jeg da, mesteparten av "arbeidsuka"..

Sminker kun når jeg skal ut på byen, men ikke alltid, og da er det stort sett bare litt øyenskygge eller eyeliner, og mascara. Bruker ekstremt sjelden concealer og pudder.

Ser det er mange jenter som svetter med sminke på, som får en skjoldet finish pga svetten som renner over foundation, pudder osv. For de som ikke bevisst sminker seg for trening, så trodde jeg kanskje det gikk an å ha make up-fjerner(servietter) i veska, men igjen, her er det jo dassen som snakker..!

Forøvrig er det ikke sminke som får meg til å yte max, ingenting som har med utseende å gjøre. Når jeg skal trene, så er det meg og mitt. Jeg er ikke der for fesjå eller sjekking, jeg skal trene. Men igjen, dassen speaking.

Desverre tviler jeg på at jeg er singel fordi jeg ikke bruker sminke på trening..

Mener på ingen måte at man er en dass bare fordi man ikke bruker sminke :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar på mineralsminke (Glominerals) og mascara på morgenen, og den sminken får værsågod holde hele dagen, enten jeg trener eller ikke. Vasker den av i/etter dusjen, og legger bare på ny sminke hvis jeg skal på jobb/skole/møte. Ser ingen grunn til å ta på ny sminke når jeg skal trene, selv om jeg alltid bruker mascara fordi jeg har helt lyse vipper til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar på mineralsminke (Glominerals) og mascara på morgenen, og den sminken får værsågod holde hele dagen, enten jeg trener eller ikke. Vasker den av i/etter dusjen, og legger bare på ny sminke hvis jeg skal på jobb/skole/møte. Ser ingen grunn til å ta på ny sminke når jeg skal trene, selv om jeg alltid bruker mascara fordi jeg har helt lyse vipper til vanlig.

Jeg må spørre fordi jeg ikke skjønner, ikke for å være frekk, selvfølgelig:) Men hvorfor ikke bruke ingen renseserviett før trening, for å unngå noe "søl"...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre fordi jeg ikke skjønner, ikke for å være frekk, selvfølgelig:) Men hvorfor ikke bruke ingen renseserviett før trening, for å unngå noe "søl"...?

For min del blir det ikke noe søl, for både mineralsminken og mascaraen sitter godt. Jeg vet heller ikke om noen renseservietter som er milde nok til huden min. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har du prøvd?:) Både jeg og min mor sliter veldig med sånnt..

Jeg bruker Dermalogica-produkter som en hudpleier har tipset meg om. Har brukt de i flere år nå, fordi de funker. Ellers har jeg prøvd MD Formulation (eller hva det heter), Decleor og Clinique. Med Dermalogica er huden mye "roligere". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Dermalogica-produkter som en hudpleier har tipset meg om. Har brukt de i flere år nå, fordi de funker. Ellers har jeg prøvd MD Formulation (eller hva det heter), Decleor og Clinique. Med Dermalogica er huden mye "roligere". :)

Jeg har stort sett bare brukt billige merker selv, og first price og landlord har jeg faktisk aldri reagert på! De jeg har brukt mest, er fra boots, men jeg aner ikke om du får dem i norge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier også å sminke meg før trening. Det er viktig å se barsk ut når man løfter.

...men innimellom ender jeg opp med å se litt mer ut som en panda:

abbath_11973.jpg

:p

:D:D

Ikke gi meg ideer.. Ser for meg en heller creepy invasjon på treningsrommet på Royal Christiania i påska:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett bare brukt billige merker selv, og first price og landlord har jeg faktisk aldri reagert på! De jeg har brukt mest, er fra boots, men jeg aner ikke om du får dem i norge..

Ah, jeg nevnte ikke engang de billige merkene jeg har prøvd. :p Alt mulig opp gjennom årene. Kjekt å finne noe billig som funker. Dermalogica er i hvert fall ikke det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg nevnte ikke engang de billige merkene jeg har prøvd. :p Alt mulig opp gjennom årene. Kjekt å finne noe billig som funker. Dermalogica er i hvert fall ikke det. ;)

Det skal du få meg til å tro ja!hehe er sjeleglad for at jeg kan bruke billige merker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...