Gå til innhold

Krigsmaling!


justwannabeswole

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke sminke hvis jeg skal kjøre hard intervalltrening, i og med at jeg ender opp med å se ut som belsebubb etter endt økt uansett. Men før en styrkeøkt sminker jeg meg (eller beholder sminken fra morgenen), rett og slett fordi jëg egentlig er både jålete og forfengelig og ikke spesiellt konfortabel uten sminke i offentligheten. Min favoritt er Dior Iconic mascara (gir virkelig lange vipper) og solpudder fra Bodyshop:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg går ikke ut uten sminke.

Tikei mineralpudder er min favoritt, man ser ikke sminka ut og den jevner fargen på huden. Litt solpudder må jeg også ha, men ikke sånn at det skinner haha... Jeg bruker litt matt solpudder.

Også mascara fra Dior, ingen under ingen ved siden :D Jeg har lyse øyenvipper og ser litt trøtt ut uten mascara :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker meg hver morgen, og gidder ikke fjerne det før trening.. :rolleyes:Her går det i maxfactor mascara ( rosa nede, grønn oppe) gosh øyenbrynsfarge(ser ut som øyenskygge), og så går det gjerne i consealer etter en dårlig natt, og litt øyenskygge med ArtDeco primer under for å slippe de hersens stripene :) Ser ikke ut som noe oversminka dråg, mer en bedre versjon av en trøtt meg ;)

post-473-1444082387489_thumb.jpg

post-473-14440823874537_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminker jeg hver morgen, og gidder ikke fjerne det før trening.. :rolleyes:Her går det i maxfactor mascara ( rosa nede, grønn oppe) gosh øyenbrynsfarge(ser ut som øyenskygge), og så går det gjerne i consealer etter en dårlig natt, og litt øyenskygge med ArtDeco primer under for å slippe de hersens stripene :) Ser ikke ut som noe oversminka dråg, mer en bedre versjon av en trøtt meg ;)

[ATTACH]1509[/ATTACH][ATTACH]1510[/ATTACH]

Hvorfor to ulike mascara oppe og nede?

(Jeg er av den type jente som prøver å få tips til hvordan man egentlig skal sminke seg.. :whistling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke sminke de dagene jeg trener i og med at jeg trener på ettermiddagen, og er velsignet av høyere makter med plettfri hud.

Kunne med hell brukt maskara, dessverre glemmer jeg jo at jeg har sminket meg, så jeg gnir maskaraen ut i hele trynet.

Det er så innmari kleint å oppdage det når folk har stirret på deg hele dagen.. og du tror helt seriøst at det er fordi du er så fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri sminke når jeg trener! For det første er jeg også en av de som lett hadde sett ut som en panda om jeg hadde beholdt mascaraen på - haha, liker uttrykket! For det andre så vil svette fra porene blande seg med sminken og man vil fort få uren hud!

Selv om det til tider kunne vært litt hyggelig å freshe seg opp for alle de kjekke gutta på Sjølyst.. hehe;):oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er en dag jeg ikke jobber og jeg bare skal på trening/butikken/ærend så bruker jeg:

-kremconcealer rundt øynene, kanskje litt på røde områder ellers i ansiktet

-pudder over concealeren rundt øynene

-en helt lys øyenskygge, som egentlig ikke synes

-først blyanteyeliner over øyet

-deretter flytende liner over blyanten

-mascara og litt rouge

-litt brynblyant hvis det er lenge siden jeg har farga bryna

Fordi jeg har så mange lag på lag rundt øynene smitter aldri mascara eller liner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah, jeg ser også somregel ut som et vrak :rofl: med mindre å trene ikke er dagens første gjøremål :p

Haha, samme her! Mote og sminke er kjedelige greier... Tar det første og beste på meg og regner med det funker når sambo ikke klager på antrekket :p

På trening ser jeg i det minste sporty ut! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, samme her! Mote og sminke er kjedelige greier... Tar det første og beste på meg og regner med det funker når sambo ikke klager på antrekket :p

På trening ser jeg i det minste sporty ut! hehe

Mote og sminke er ikke kjedelige greier, synes jeg..

Men hvis det første jeg gjør når jeg står opp er å trene, så gidder jeg ikke sminke meg for å svette det av igjen, men venter heller til etter trening. Men hva jeg har på meg tenker jeg på, da. :p liker ikke å se ut som en dass som har tatt på seg pappa sin utvaska tskjorte i str xxl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...