Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
De klarte faktisk å ødelegge 3 av 4 12årsjeksler, så de måtte ut.. Flaks at det koster mindre enn å fikse visdomstennene:D

huff.

Det er noe med skoletanneleger.

Min har medført tannlegeskrekk som har tatt med år å komme over.

Fortsetter under...

Annonse

Skrevet

Æææææ :cry: fikk strekk i en (eller flere) muskel på trening og måtte gi meg .. Vondeste jeg har kjent i min styrkekarriere hittil!! Begynte med en liten strekk i nakken etter militærpress, men godkjente ikke vondten nok, så jeg satt i gang med sidehev :confused: og knææææk, der satt den, nå klarer jeg ikke vri hodet eller løfte høyre arm. Ble ikke noe tricepstrening :banghead: men rakk benken først da!

Skrevet

Mmm.. Våkner av at mobilen ringer, hakket for tidlig på morgenen, og oppdager at halsen har slått seg vrang, og skallebanken har tatt over dagen..

Hater å si nei til jobbing:inpain:

Skrevet
Det var fordi du var innstilt på det allerede i går, hadde du ikke tenkt på det og latt det være og bare kjørt på hadde du hatt en kanon økt. :eek::X3:

Det var jeg ikke det så :p Jeg prøvde mitt hardeste.. Men jeg fant ut at jeg kjører en deload uke, for det har jeg ikke hatt siden jul så er kanskje lurt å høre litt på kroppen...? :p

Annonse

Skrevet

Gårsdagens negative: Vi måtte avlive hunden til stefaren min i går, 13 år gammel og har vært dårlig i det siste:/ Det var til det beste for hunden, men kjempetrist:/ Hvil i fred snilleste, godeste hunden<3

Skrevet
Har fått senebetennelse i skuldera, pluss brysk/brusk(?)-betennelse i knærne.. Må dra kreativiteten frem når det gjelder trening og øvelser nå ja!

Er vanngym og/eller svømming et akseptabelt alternativ?:)

Skrevet

har en kranglete leieboer, som har klart á krangle pá seg hele borettslaget. Og hvem sitter igjen med ansvar og fár maset fra alle parter... jo MEG... :mad: arg...............

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...