Gå til innhold

Anbefalte innlegg

De klarte faktisk å ødelegge 3 av 4 12årsjeksler, så de måtte ut.. Flaks at det koster mindre enn å fikse visdomstennene:D

huff.

Det er noe med skoletanneleger.

Min har medført tannlegeskrekk som har tatt med år å komme over.

Fortsetter under...

Annonse

Æææææ :cry: fikk strekk i en (eller flere) muskel på trening og måtte gi meg .. Vondeste jeg har kjent i min styrkekarriere hittil!! Begynte med en liten strekk i nakken etter militærpress, men godkjente ikke vondten nok, så jeg satt i gang med sidehev :confused: og knææææk, der satt den, nå klarer jeg ikke vri hodet eller løfte høyre arm. Ble ikke noe tricepstrening :banghead: men rakk benken først da!

Det var fordi du var innstilt på det allerede i går, hadde du ikke tenkt på det og latt det være og bare kjørt på hadde du hatt en kanon økt. :eek::X3:

Det var jeg ikke det så :p Jeg prøvde mitt hardeste.. Men jeg fant ut at jeg kjører en deload uke, for det har jeg ikke hatt siden jul så er kanskje lurt å høre litt på kroppen...? :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...