Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Nope, ikke atm. Men har tatt naproxen og paracet kombinert og det fungerer ikke.

Hmm... Ikke bra.. Du har sikkert drukket nok, fått frisk luft osv.. Hvis det ikke er over i morgen, kanskje du kan prøve den voltarol(? 25mg) som er reseptfri, på apoteket?

Hvis jeg har den der 3-4 dagers migrene, er det kun voltaren(100mg:p) som funker! Er vel intill 3 ganger daglig man tar dem, tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... Ikke bra.. Du har sikkert drukket nok, fått frisk luft osv.. Hvis det ikke er over i morgen, kanskje du kan prøve den voltarol(? 25mg) som er reseptfri, på apoteket?

Hvis jeg har den der 3-4 dagers migrene, er det kun voltaren(100mg:p) som funker! Er vel intill 3 ganger daglig man tar dem, tror jeg..

Takk for tipset :) skal teste det ut om hodet fremdeles jobber i mot meg i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Jeg ble invitert til hyggelig vinkveld av en venninne! I samme sms skriver hun at hun føler hun er nødt til å fortelle meg at hun syns det er vanskelig å invitere meg til en sånn kveld med jentene, fordi jeg ikke spiser og drikker det samme de vil spise og drikke. Samtidig påpeker hun at hun har forståelse for at jeg bruker tiden min på trening og diett (jeg gjør faktisk andre ting og jeg har helt undøvendig mye MATALLERGI, lever ikke etter "diett" i den forstand), men hun håper jeg kan kose meg litt med de likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble invitert til hyggelig vinkveld av en venninne! I samme sms skriver hun at hun føler hun er nødt til å fortelle meg at hun syns det er vanskelig å invitere meg til en sånn kveld med jentene, fordi jeg ikke spiser og drikker det samme de vil spise og drikke. Samtidig påpeker hun at hun har forståelse for at jeg bruker tiden min på trening og diett (jeg gjør faktisk andre ting og jeg har helt undøvendig mye MATALLERGI, lever ikke etter "diett" i den forstand), men hun håper jeg kan kose meg litt med de likevel.

Fikk du veldig lyst til å dra på den vinkvelden eller? Syns hun selger sitt eget hyggelige selskap godt..:shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du veldig lyst til å dra på den vinkvelden eller? Syns hun selger sitt eget hyggelige selskap godt..:shifty:
Hehe nei jeg fikk ikke det - helt riktig! Jeg sa jeg ble lei meg. Da sa hun at det hun mente var at hun ikke likte at jeg snakket om trening&kosthold. Hun påpekte i tillegg at det ble så rart for alle de andre at jeg ikke spiste maten eller drakk alkohol, da det kunne føre til at de følte seg ekstra "usunne". Så med andre ord - mitt nærvær gir de dårlig samvittighet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i flere dager nå slitt med tannkjøttet rundt/over en visdomstann...

De fjerna noe tannkjøtt som ligger over tanna i militæret for 6 pr siden, og først nå har vist tanna bestemt seg for å vokse mer..

Fint at halve tanna er dekt av tannkjøtt enda >.<

WTB Dentinox!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...