Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg klarer ikke å sove når jeg vil...kan vi bytte?!:p

Hehe nei du det vil jeg ikke anbefale deg:P Mangelen på døgnrytme betyr for meg at jeg aldri vet når jeg sovner for natta, og når jeg sovner uten at det er meninga, utpå dagen:P

Du kunne sikkert fått hjelp i tilskudd av melatonin i en periode:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe nei du det vil jeg ikke anbefale deg:p Mangelen på døgnrytme betyr for meg at jeg aldri vet når jeg sovner for natta, og når jeg sovner uten at det er meninga, utpå dagen:p

Du kunne sikkert fått hjelp i tilskudd av melatonin i en periode:)

ja - god ide! Kan høre med min lege om det er aktuelt =)

Jeg sliter ikke med selve innsovningen - jeg sovner fort som bare det. problemet er at jeg våkner kl 5 hver eneste morgen uavhengig av hvor sent jeg legger meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja - god ide! Kan høre med min lege om det er aktuelt =)

Jeg sliter ikke med selve innsovningen - jeg sovner fort som bare det. problemet er at jeg våkner kl 5 hver eneste morgen uavhengig av hvor sent jeg legger meg..

Circadin er et melatonin-preparat som virker utover natten(eler dagen, alt etter som:P) :) Det har jeg brukt i en del år, men prøver å klare meg uten:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...