Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

TEW sympati liker. Leit å høre. Hvordan ligge det ann nå da?

Restverdifirma jobber med å pumpe ut vann, men det er jo stort sett ubehandlede motordeler, så rusta vil komme og ødelegge alt som har blitt vått. Må bli tørt på gulvet før jeg får gjort noe mer og får oversikt over skaden.

[ATTACH]166245[/ATTACH]

Operert på onsdag. Omfattende lårplastikk og rekonstruksjon. Kan kun ligge på rygg med benet hevet. Så får ikke til å sove. Dritvondt er det å. Driver å tar Trampalgin men synes ikke det hjelper

post-2069-14441006709431_thumb.jpg

Restverdifirma jobber med å pumpe ut vann, men det er jo stort sett ubehandlede motordeler, så rusta vil komme og ødelegge alt som har blitt vått. Må bli tørt på gulvet før jeg får gjort noe mer og får oversikt over skaden.

Usj. dette var utrolig kjipt å høre.

Annonse

Prøver meg uten allergitabletter i dag, ikke spist noe jeg vet jeg ikke tåler, likevel kløøøøøøøøøøøøøøøøør jeg! :(

jeg klager mye for tiden men jeg får sikkert mensen snart elns

men seriøst, huden i ansiktet mitt har blitt så stygg at jeg nesten ikke vil gå ut døra i dag.

Klem til deg!

Panna mi ser ikke ut akkurat nå, og jeg fikk mensen to uker før jeg skulle hatt den, så jeg er ikke så veeeeldig happy jeg heller. Dypeste medfølelse (fordi jeg vet hvor kjipt det er å ha det slik), og du er utrolig vakker uansett :love:

Mobilen knuste på søndag, kjøpte ny på mandag. Tror du ikke PC-en knuste i dag den også? :( +søvnmangel og du har oppskriften på en som er drittlei av denne uka (takk og lov for helg!)

Begynner å kjenne på at moroa ved å henge med brødhuene på NAF ebber ut. Det er litt vel begrenset med moro å diskutere med personer med kompetanse tilsvarende den man finner i junioravdelingen i barnehagen.

Annonse

Begynner å kjenne på at moroa ved å henge med brødhuene på NAF ebber ut. Det er litt vel begrenset med moro å diskutere med personer med kompetanse tilsvarende den man finner i junioravdelingen i barnehagen.

Ikke gi opp. Du er en av få (Les: Svært) som som faktisk har peiling der

føler meg fortsatt sykt fat og ukomfortabel i klærne mine, men klarer ikke slutte å spise. dårlige perioder er så kjipt

#eatingforcurves. #nofoodnobooty #girlyoufabolous #deterimotbakkedetgåroppover #healthateverysize #heiaheia