Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Får ikke til noen ting i matte, og får heller ikke skrevet pedagogikkoppgaven fordi jeg ikke har windowskode til office fordi jeg har en gammel skolepc jeg fikk av skolen, og ikke noe info om pcen... :banghead: Den dagen her...

Apropos Office, hvis du bare skal ha et OK tekstprogram; sjekk ut OpenOffice? Helt gratis, og gir deg akkurat samme muligheter som Office

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest QueenWinther

blir hverken sykere eller friskere, men er konstant uggen med litt vondt i halsen. dessuten våknet jeg til å ha en GIGANTISK horeedderkopp på veggen og nå vil jeg ikke inn på rommet mitt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir hverken sykere eller friskere, men er konstant uggen med litt vondt i halsen. dessuten våknet jeg til å ha en GIGANTISK horeedderkopp på veggen og nå vil jeg ikke inn på rommet mitt igjen.

Du hadde også besøk av en husedderkopp? :nailbiting:

Haaaater at det er sesong for at disse skapningene trekker inn nå *ugh*

Ble sterkt brent av solen i går da noen *kremt* glemte å smøre ryggen. Fyyy, det var ikke deilig å sove i natt

[ATTACH]165967[/ATTACH]

post-4794-14441006329459_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufrivillig treningsfri i dag fordi hofta mi fremdeles er fucket :( Den føltes forsåvidt ok ut i dag tidlig, men så tok jeg en rep på første oppvarmingssettet på sumo mark så fikk jeg så vondt at jeg nesten begynte å gråte (og jeg har ekstremt høy smerteterskel). Gav seg jo heller ikke å gjøre vondt på flere timer. Utrolig irriterende :cry: Tror beintrening utgår resten av uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ufrivillig treningsfri i dag fordi hofta mi fremdeles er fucket :( Den føltes forsåvidt ok ut i dag tidlig, men så tok jeg en rep på første oppvarmingssettet på sumo mark så fikk jeg så vondt at jeg nesten begynte å gråte (og jeg har ekstremt høy smerteterskel). Gav seg jo heller ikke å gjøre vondt på flere timer. Utrolig irriterende :cry: Tror beintrening utgår resten av uka...

Mye sumomark resulterer som oftest i sliten i hofteleddsbøyer da det er ganske mye anstrengelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye sumomark resulterer som oftest i sliten i hofteleddsbøyer da det er ganske mye anstrengelse.

Klarte å strekke det jeg tror er hofteleddsbøyer da jeg var på hytta i helga, har ikke trent sumo mark siden tidlig forrige uke. Så det er ikke årsaken. Er bare jeg som er dårlig på å høre på signaler fra kroppen og gjorde noe som fikk det til å "blusse opp igjen" - altså sumo mark. Hofta føltes grei ut igjen i dag, så jeg trodde jeg bare kunne kjøre på. Så feil kan man ta :facepalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Våknet 3 ganger i natt, av tre mareritt. Ringte mamma gråtende for å få trøst, har hodepine og er utslitt. Fikk en avlysning og har fri frem til 17, så nå må jeg være kreativ på all ekstratiden min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stod opp 5:45 for å rekke bussen og møte opp til undervisning kl 8. Her var det vikar, gruppearbeid (som jeg ikke deltar på siden jeg kun hospiterer) og jeg har ikke fått riktig bok enda så jeg ikke kan lese på egenhånd. Hadde kun denne undervisningen å møte til i dag - det betyr basically at jeg kunne ha sovet lenge i dag og hatt fri hele dagen men jeg i stede stod opp dødstidlig og dro til skolen kun for å sitte på dataen :shifty:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...