Gå til innhold

Dagens negative


Tuba

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Foreldrene mine hadde bestillt Nespresso-maskin til meg til bursdagen siden jeg ønsket meg det. Det kom mail om at ordren var sendt på tirsdag. Posten klarte først å feilsende den til Molde, for så å ha den tilbake til Oslo, innom Bergen og så hit i dag. Fikk pakken i dag, og den var stor men kjempelett... Ikke en Nespresso-maskin. Åpnet den så ser jeg de har sendt to pakker med kapsler - i en ganske stor tom eske. Wtf...

Jeg ringte Elkjøp, så viser det seg at "det har vært en glipp" og at maskinen ikke sendes før på tirsdag :mad: Jævlig surt siden de betalte ekstra for ekspresslevering, i tillegg til at jeg får gaven først etter bursdagen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen ville ikke marke tungt i dag:/

Samme på fredda'n (forsåvidt hele forrige uke). Vakke snakk om at reps, sett eller vekter skulle være mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det koster nå 1000kr per privatisteksamen... Og norsk og engelsk har tre og to eksamener for å få fullført faget. Jeg må altså ut med 9000kr for de seks fagene jeg mangler for å få studiekompetanse... Med andre ord blir det ikke noe Thailand-ferie på meg i februar :cry: Det blir dessuten veldig lite penger til gøye ting fremover også på grunn av dette. Kostet jo "bare" 400kr per eksamen sist!

Med andre ord: ikke noe Thailand, veldig mye tid hjemme i gokk, lite penger til gøy, sannsynligvis ikke Oslo-tur om to uker som jeg hadde planlagt :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...